TomTom gesproken instructies via Bluetooth

Sorry voor het umheug skuppen, maar had toch nog even een rookie question. Ik heb een tomtom one 2nd editon. Is het mogelijk om m.b.v. bluetooth gesproken instructies op mijn mobiel te ontvangen en af te spelen? Of heb je daar een headset voor nodig?
 
Sorry voor het umheug skuppen, maar had toch nog even een rookie question. Ik heb een tomtom one 2nd editon. Is het mogelijk om m.b.v. bluetooth gesproken instructies op mijn mobiel te ontvangen en af te spelen? Of heb je daar een headset voor nodig?

Denk dat je een headset nodig hebt. Telefoon word namelijk niet gezien als een BT audio device.
 
Hmm, dat zou jammer zijn. Enig idee of een TT 2nd edition ook een bluetoot headset kan herkennen? Ik kan de optie niet echt vinden :-/
 
Hmm, dat zou jammer zijn. Enig idee of een TT 2nd edition ook een bluetoot headset kan herkennen? Ik kan de optie niet echt vinden :-/

Kunt ff de behuizing goed bekijken. Meestal als er BT op zit, staat er wel ergens het tekentje of de mededeling dat er BT op zit.
 
BT zit er wel op, vroeg me alleen af of ie wel een audio apparaat kan herkennen. Had het idee dat BT op deze TT er eigenlijk alleen op zit voor verkeers informatie e.d., kan namelijk de optie niet vinden om te zoeken naar headsets zeg maar. Bij "beheer telefoons" vind ie alleen maar mijn telefoon.
 
Hallo Oma,
Tomtom Go (920) met Urban Rider software werkt ook! Bluetooth verbinden met Cardo zonder problemen :)
 
Laatst bewerkt:
Oma even wakker schudden! :z :Z

Even een vraagje aan de heren techneuten.
Ik heb een TT 950 Go live met bluetooth.
Als ik de luidspreker-voorkeur op bluetooth hifiapparaat zet, zou ik dan moeten kunnen connecten met een bluetooth headset?

Ik ben nog niet in het bezit van een bluetooth headset, maar ik wil dit graag even weten voordat ik geld uit ga geven ;)

Alvast bedankt :}

Greets! :W
 
Oma even wakker schudden! :z :Z

Even een vraagje aan de heren techneuten.
Ik heb een TT 950 Go live met bluetooth.
Als ik de luidspreker-voorkeur op bluetooth hifiapparaat zet, zou ik dan moeten kunnen connecten met een bluetooth headset?

Ik ben nog niet in het bezit van een bluetooth headset, maar ik wil dit graag even weten voordat ik geld uit ga geven ;)

Alvast bedankt :}

Greets! :W

Niemand in de buurt met een bt headset? Proberen geeft de beste garantie dat het werkt. Denk dat het wel lukt overigens :Y
 
Oma even wakker schudden! :z :Z

Even een vraagje aan de heren techneuten.
Ik heb een TT 950 Go live met bluetooth.
Als ik de luidspreker-voorkeur op bluetooth hifiapparaat zet, zou ik dan moeten kunnen connecten met een bluetooth headset?

Ik ben nog niet in het bezit van een bluetooth headset, maar ik wil dit graag even weten voordat ik geld uit ga geven ;)

Alvast bedankt :}

Greets! :W

Op mn 750 werkt het niet, ook niet met de hier genoemde fix. Heb inmiddels de Rider SW (ge-emuleerd) draaien, die kan wél met BT (Cardo Q2). Met een knopje in het menu is te switchen tussen Rider- (mét BT, zonder speaker) en auto-(zonder BT, met speaker) modus.
 
Laatst bewerkt:
das me teveel werk!

Nee zonder al te veel fratsen is het me vanmiddag al gelukt.

Er is gewoon een fix voor. Die zorgt ervoor dat ALLE bt devices gevonden worden. Ook al slaan ze nergens op. Maakt het voor mij dus wel mogelijk om mijn Jabra bt3030 headset te koppelen aan mijn TT630 waardoor het geluid dus nu ook in mijn helm terecht kan komen via de BT.

Nu op zoek naar de Nolan n85 met N-com !!

Owja, voor degene die het ook willen doen hier het bestand:
http://www.nodomain.org/hififix.zip/

Dag oma,

Ik heb inmiddels een headset, maar de tomtom (ONE v2) lust'm niet. Ik wil de fix graag eens proberen maar de link werkt niet meer... Is er hier misschien iemand die hem nog op de computer heeft staan?

En dan naar me zou willen mailen of ergens uploaden?

Bij voorbaat dank!
 
Dag oma,

Ik heb inmiddels een headset, maar de tomtom (ONE v2) lust'm niet. Ik wil de fix graag eens proberen maar de link werkt niet meer... Is er hier misschien iemand die hem nog op de computer heeft staan?

En dan naar me zou willen mailen of ergens uploaden?

Bij voorbaat dank!

Klik hier
 
Dat is een hele goede tip .... En BT set is dan eventueel niet eens nodig

Kan je inderdaad ook bekabeld gebruiken, maar ik heb een goedkoop BT apparaatje van een paar euro van Dealextreme. Scheelt echt veel om de instructies ook te horen, ipv constant naar beneden te moeten kijken naar de kaart.
 
Kan je inderdaad ook bekabeld gebruiken, maar ik heb een goedkoop BT apparaatje van een paar euro van Dealextreme. Scheelt echt veel om de instructies ook te horen, ipv constant naar beneden te moeten kijken naar de kaart.


je hebt gelijk ... was ff in de war :Y dacht dat het ging om aansluiting op een telefoon ipv op een navigatiesysteem. Dan is een BT wel weer een vereiste :Y :Y

Dus een super deal ;)
 
Dag oma,

Ik heb inmiddels een headset, maar de tomtom (ONE v2) lust'm niet. Ik wil de fix graag eens proberen maar de link werkt niet meer... Is er hier misschien iemand die hem nog op de computer heeft staan?

En dan naar me zou willen mailen of ergens uploaden?

Bij voorbaat dank!

Heb je de headset nog aan de gang gekregen ? Ik heb nl ook een One v2 en zou ook de instructies via bluetooth willen gebruiken.

En wederom de vraag : wie heeft voor mij de hififix.zip. Kan dat bestand op heel internet niet meer vinden, alleen nog oude niet werkende linkjes.
 
Ja, dat heb ik. Maar niet met het gewenste resultaat. Zolang ik verbinding heb met de headset gaat het goed, maar om weer verbinding te krijgen als ik per ongeluk op het verkeerde knopje van de headset heb gedrukt... drama. Heb ik te weinig geduld voor.

Je kunt leuk wat met zo'n v2 prutsen maar echt goed werken zal het nooit volgens mij. Ik stap maar over op een peak life.

Aan hififix heb je niks, je moet een specifieke versie van navcore 9 erop hebben. Er is een versie die goed werkt (op een one v2) icm telefoons, en een waarbij je verbinding kunt maken met je headset.
 
Heb je de headset nog aan de gang gekregen ? Ik heb nl ook een One v2 en zou ook de instructies via bluetooth willen gebruiken.

En wederom de vraag : wie heeft voor mij de hififix.zip. Kan dat bestand op heel internet niet meer vinden, alleen nog oude niet werkende linkjes.
Nou vooruit, nog één keer dan : Dropbox - Link not found
 
Laatst bewerkt:
Thanks (ook voor de hififix.zip), ik ga toch maar een poging wagen.

Origineel zat er in het menu van de One v2 ergens in het menu een bluetooth optie en bluetooth staat ook onder op de TomTom maar de navcore die ik nu heb heeft die menu-optie niet. Ik heb begrepen dat je menu-opties via de extra map sdkregistry kunt instellen (via een tekst bestand).
 
Terug
Bovenaan Onderaan