TomTom MyDrive login problemen

Emile007

Die hard MF'er
22 mrt 2005
285
290
Utrecht
Dag motormuizen,

Ik heb al 2 weken dat ik niet meer kan inloggen in MyDrive web, maakt niet uit in welke browser. Loginscherm popt up en verdwijnt weer net zo snel.
Alleen als in naar de beta versie ga doet 'ie het wel, maar daar zit de route librairy niet. Ook als ik terug ga van de beta naar de normale (terwijl ingelogd), ben ik weer uitgelogd...

Hebben anderen hier ook last van of ben ik de enige?
 
Dag motormuizen,

Ik heb al 2 weken dat ik niet meer kan inloggen in MyDrive web, maakt niet uit in welke browser. Loginscherm popt up en verdwijnt weer net zo snel.
Alleen als in naar de beta versie ga doet 'ie het wel, maar daar zit de route librairy niet. Ook als ik terug ga van de beta naar de normale (terwijl ingelogd), ben ik weer uitgelogd...

Hebben anderen hier ook last van of ben ik de enige?
dat had ik van de week ook..
Toen ik een heel deel foto's en bestanden verwijdert had om meer schijfruimte te creëren (zat zo goed als vol) kon ik terug gewoon inloggen.
Weet niet of het effectief daar mee te maken had.
feit is, met zo goed als geen schijfruimte kon ik niet inloggen, na het verwijderen en extra schijfruimte wel..
 
Ruimtegebrek is bij mij het probleem niet, maar ik heb wel zelf een oplossing gevonden in Chrome (zou in andere browsers ook moeten kunnen)! 8-)

Stap 1: Open de Chrome settings
Stap 2: Click Privacy and security => Cookies and other site data => See all site data and permissions
Stap 3: Search for TomTom
Stap 4: Verwijder alle cookies met de naam tomtom in de url

Ergens zit er in de software van TomTom een verkeerd loopje op basis van de info uit de cookies!
 
Het is een cookie probleem. Heb de truc hierboven nogmaals moete doen en dan werkt het. Bij Private browser onthoudt de browser geen cookies, dus zelfde soort oplossing!
 
Emile007 heeft de juiste oplossing aangedragen: Verwijder cookies uit je browser. Dan kun je verder.

Er is een bug ontstaan op de website.
Je kunt natuurlijk een andere browser proberen. Dat gaat goed totdat ook daar het cookie-probleem ontstaat.
 
hoi, het is een oud topic. maar ook ik heb nu problemen.
ik gebruik altijd Firefox. mydrive tomtom is geblocked. ivm veiligheidsredenen tijdelijk uitgeschakeld.
heb de cookies verwijderd, heb een nieuw wachtwoord aangevraagd.
maar via Firefox geen toegang.

Via Chrome heb ik gewoon toegang.
weet iemand nog een oplossing?

Ron
 
Terug
Bovenaan Onderaan