TomTom op Thundercat ? Waar ?

pls

Die hard MF'er
7 mrt 2006
460
0
Rotterdam
Ik heb vandaag een tomtom-rider gekocht om op mijn
Thundercat te zetten, maar geen van de geboden
beugel-opties past :(

-Spiegelbeugel kan niet omdat spiegels geen verticaal
gedeelte hebben.

-Bij de gasgrip-beugel past het gedeelte wat op de grip
zit wel, maar voor de beugel die daarop weer moet is
geen ruimte.

-Ik heb clipons dus geen rond gedeelte om de ronde
beugel op te zetten.

-En de (nood-oplossing vind ik) plakbeugel kan ik ook
nergens kwijt (ja vol op de tank, maar dat vind ik niks)

Kortom: wie weet hoe ik TomTom op een Thundercat zet ?
Thanks !
 
Hm, zon plakker op je tank vind ik inderdaad ook een beetje eng, en ook niet echt heel mooi ofzo. Ik heb even een plaatje voor je gezocht van een TL1000 met hetzelfde probleem.
original.jpg


Voor een donderpoes kon ik het allemaal zo snel niet vinden. Als je op je clipons geen ruimte hem voor een steuntje, en nergens anders een stang hebt lopen zoals bijvoorbeeld bij die TL1000 van de kuip, en heb je denk ik weinig opties. Of zelf een steuntje maken ergens tussen, of je zult toch moeten plakken?

Het zal toch morgen aan het draaiende gedeelte, en als daar niks zit zul je zelf moeten klussen. Ben benieuwd of er al rijders zijn met een oplossing
 
Daar was idd ook al een topic over ja! GPS op de motor in het algemeen...

Berichten waren nogal negatief over het boren van gaten in de kroonplaat. Zelfde verhaal voor het oplassen van oogjes of steuntjes.

Ik had ook liever geen extra gaten in de kroonplaat. :(
't ding zit nu wel perfect op de juiste plaats.
Tellers zijn af te lezen, de Tomtom zelfs nog met een kleine tanktas.
 
Heeee...... dat is nog niet eens zo'n dom idee !Mag ik vragen waarom ? Verzwakt dat de kroonplaat ? En zo ja: is
dat erg ?
Dat was inderdaad het argument dat ik heb gelezen, dat je het verzwakt. Bij SS fietsen komt het allemaal wat meer neer op peak performance als mijn fietsje bijvoorbeeld. Persoonlijk zou ik er geen probleem mee hebben als dat de oplossing zou zijn. Maak er geek grote gaten in, dan vind ik het wel prima.

Maarja, he ik ben dan ook geen kenner.
 
Terug
Bovenaan Onderaan