tomtom rider 2

ruilen tegen een Tomtom GO 930 met hd traffic? :Y

tomtom-go-930t-730t.jpg
 
Laatst bewerkt:
Voor 325,- kom ik hem vandaag nog ophalen :)
Heb je trouwens nog verpakking en de bon? En hoe oud is de TT?
 
Voor 325,- kom ik hem vandaag nog ophalen :)
Heb je trouwens nog verpakking en de bon? En hoe oud is de TT?


de tt is anderhalf jaar oud gekocht bij navishop te moordrecht, kan de bon niet vinden maar vast een kopy te krijgen in moordrecht

voor de 325 mag je hem ophalen
 
de tt is anderhalf jaar oud gekocht bij navishop te moordrecht, kan de bon niet vinden maar vast een kopy te krijgen in moordrecht

voor de 325 mag je hem ophalen

Dan gaat ik even overleggen met mijn ouwe heer of ik het koekblik mee kan krijgen, anders moet ik met die van me ma... En das een swift :')
Daarnaast moet ik even kijken of de headset op mijn helm past... Dus ik kom eerst kijken en dan besluit ik of ik hem koop :)
Zit er trouwens ook een houder bij enzo?
 
Laatst bewerkt:
Dan gaat ik even overleggen met mijn ouwe heer of ik het koekblik mee kan krijgen, anders moet ik met die van me ma... En das een swift :')
Daarnaast moet ik even kijken of de headset op mijn helm past... Dus ik kom eerst kijken en dan besluit ik of ik hem koop :)
Zit er trouwens ook een houder bij enzo?


oke hij is kompleet met houder

wanneer kom je ik woon in purmerend
 
Woon in Zaandam, dus das niet zo ver.
Wanneer zou je tijd hebben? Kan waarschijnlijk zelfs vanavond nog.


kom maar ik ben thuis afslag purmerend zuid nemen bij de rotonde recht daarna bij de volgende rotonde weer recht door dan eerste rechts daarna einde straat links dat is de nijlstraat nr. 15

ik hoor als je komt
 
kom maar ik ben thuis afslag purmerend zuid nemen bij de rotonde recht daarna bij de volgende rotonde weer recht door dan eerste rechts daarna einde straat links dat is de nijlstraat nr. 15

ik hoor als je komt

PM je adres even, dan pleur ik die in de navigatie.
Als ik moet rijden op instructies verdwaal ik zeker weten _O-
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan