TOMTOM RIDER 40, 400, 410, 450 ( DEEL 5 )

Nope:
Rijd naar TRACK: dan gaat ie naar het dichtst bij zijnde punt. Kortste route naar de TRACK.
Naar begin: dan gaat ie naar het beginpunt van de TRACK navigeren.
 
"Rijden naar track" is rijden naar het dichtsbijzijnde punt van de track, vanuit de positie waar je je bevind.
Rijden naar het begin van de track is dus naar het beginpunt van de track.

Het is zowiso handig om het beginpunt en het eindpunt van de route/track minimaal 100 m uit elkaar te plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Ah oke.. Eigenlijk heel logisch.

Is er misschien een optie dat je een rondje (als het inderdaad een rondje is) vanaf een bepaald punt gaat rijden dan. Dat wanneer je bij het eind ben je naar het begin wordt geleid. Bij een rondje ligt dat meestal wel in de buurt, of zit die slimmigheid er niet in ? Zomaar een vraag hoor.
 
Laatst bewerkt:
Als je een beetje uitzoomt zie je wel waar het beginpunt van de route ligt.
Maar je moet de route toch sowiso opnieuw opstarten om opnieuw vanaf het begin te route te kunnen gaan rijden (tot waar jij zelf begonnen was)
Dus route opnieuw inladen en starten.

Als je dat niet handig vind omdat je met een groep rijd en even zou moeten stoppen (ikzelf doe het rijdende weg), kun je het beste vooraf (op pc) de route zodanig aanpassen dat je het beginpunt legt waar je ook zelf wilt beginnen aan de route.
 
Laatst bewerkt:
Die die optie is er niet.

Een TomTom rijdt altijd naar een bestemming en wist dan de route. Ook een rondrit heeft een begin- en eindpunt. Het eindpunt is altijd de bestemming.

Een typsiche rondrit (dus geen begin en eindpunt) ken een rider niet
 
i.v.m. overstappen naar Android Smartphone Navigatie bied ik mijn TT rider 400 aan.
Hij is weinig gebruikt en is als nieuw.
Als iemand interesse heeft stuur ff een pers. mail

Prijs €200.--
 
Vraagje omtrent het aansluiten van de 450, ik weet dat er al veel over is gezegd maar voor mij blijft het wat onduidelijk. Ik wil hem graag aansluiten op het stadslicht maar als ik die doormeet komt daar maar 11.33V op, is dit genoeg om de TT te laden?

Groeten Floris
 
Vraagje omtrent het aansluiten van de 450, ik weet dat er al veel over is gezegd maar voor mij blijft het wat onduidelijk. Ik wil hem graag aansluiten op het stadslicht maar als ik die doormeet komt daar maar 11.33V op, is dit genoeg om de TT te laden?

Groeten Floris
Zelfs teveel, aangezien de TomTom maar 5V nodig heeft :+ Maar goed, alle gekheid op een stokje, ja dat is genoeg. In de TomTom steun zit een omvormer van 12V naar 5V, maar die kan normaal een spanning tussen de 9V en 15V omzetten tot 5V. Hoeft dus niet precies 12V te zijn.

Ik gok dat je gemeten hebt met de motor op het contact, maar niet aan? Anders zou de spanning wat hoger moeten zijn. Nu meet je wat lager omdat er het 1 en ander aan staat (lamp, benzinepomp misschien net op dat moment, etc.).
 
Ik heb laatst een route gereden waar ik erg tevreden over was. Over het algemeen goed asfalt en mooie bochtige wegen. Moet ik hem ff opzoeken. Zit nu op phone en de route staat op pc.
 
full


Dit is een screenshot van de route. Als je er wat aan hebt stuur me dan ff een pb met je e mailadres.
 
Ziet er ook goed uit. Is volgens mij wel een aanrader.

Belgie staat niet bekende om zijn kwaliteit van de wegen maar Ardennen is wel een interessant gebied om te rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan