TOMTOM RIDER 40, 400, 410, 450 ( DEEL 5 )

Het lijkt wel of je niet op drive heb gedrukt.

Even een drum reset uitvoeren. (Hierbij gaan geen gegevens verloren)

Gaan we een keer proberen...

Ik heb op mijn Android bij plan een spannende route telkens op het + gedrukt om een plaats toe te voegen...


En als ik de TT uitzette dan moest ik hem na het aanzetten weer opnieuw selecteren, dus 99,9% dat dat het was.

Maar nu ik er over nadenk, lijkt dat het idd wel dat ik gewoon nog moest starten met de track en dat ik nu gewoon rondreed op de blauwe lijn....
 
Laatst bewerkt:
voor de TomTom GO 40, GO 50, GO 51, GO 60, GO 61, GO 400, GO 500, GO 600, GO 510, GO 610, Rider 450, Rider 410, Rider 400, Rider 40, GO 5000, GO 6000, GO 5100, GO 6100, Trucker 5000, Trucker 6000, START 40, START 50, START 60, Start 42, Start 52, Start 62, VIA 52, VIA 62 series
 
Het apparaat. Update duurt ook wel lang, maar dat vind ik niet zo'n punt.

Gewoon in dagelijks gebruik erger ik me er aan hoe traag hij is.
Daar klagen er meer over ja. Daarom is de 500 er gekomen, ipv de 400.
Meer dan dubbele snelheid. (Op papier geloof ik zelfs 3 dubbele snelheid, volgens TomTom dan)

Dat betekend dus ook gelijk dat er weinig aan op te voeren is. Tenminste, niet zonder hardware te vervangen inwendig.
 
Ik had de 450 net 2 maanden toen de 500 werd aangekondigd, dus ging me wat te ver om hem meteen in te ruilen ;).
 
Gaan ze ooit nog wat doen om de boel niet zo tergend langzaam te maken? Daar erger ik mij veruit het meeste aan eigenlijk...

Beide, update doet van erg lang gaat natuurlijk ook om een x aantal GB.

Maar herberekenen duurt op mijn 400 ook vrij lang .
De 550 heeft een quad core CPU gekregen, waardoor er een gigantische snelheidswinst is gemaakt.
Opstarten gaat veel sneller, zijn 45sec. Herberekenen gaat vlot, kaart inzoomen en verplaatsen gaat vloeiend.
 
Ja, een power commander en lachgas injectie aansluiten op de Rider 450 voor wat meer performance.

FF zonder gekheid. Ik heb destijds mijn Rider 410 verkocht en een Rider 550 gekocht. Ik irriteerde mij ook aan het trage reageren en herberekenen van de 4X0. Ik heb dan ook geen spijt gehad van deze upgrade.
Maar als ik nu nog een 450 zou hebben dan zal ik er toch voor kiezen om te wachten op het volgende nieuwe model van TomTom met NDS navigatie. Al verwacht ik niet dat deze snel komt. Normaal komen auto modellen eerder uit dan de Riders. En ook de nieuwe generatie auto modellen zijn er nog niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan