TomTom Rider 40, 400, 410 (deel 3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor degenen die MyRouteApp willen overwegen:


Wellicht een klein detail dat ik gemist heb, maar de MyRouteApp kan inmiddels ook Garmin GPX files lezen. Als een GPX files meerdere routes bevat dan leest MRA deze nu als 3 afzonderlijke routes (dat was voorheen niet zo)! BaseCamp kan de deur uit, eindelijk. *O*

Klein detail nog, de route de MRA importeert krijg de naam van de file met een volgnummer. Het zou helemaal af zijn als ze de naam van de files uit de XML tags van de routes halen.

Daarnaast lijkt het er vooralsnog op dat track niet meegelezen worden.
 
Laatst bewerkt:
@Lorenzo91
Ligt aan de manier van aanrijden en "precies hetzelfde punt" dat wss toch iets afwijkt.
Wanneer je een stukje de route afrijdt en dan de route laadt pikt de Rider de route gewoon weer op...
 
Laatst bewerkt:
Wellicht een klein detail dat ik gemist heb, maar de MyRouteApp kan inmiddels ook Garmin GPX files lezen. Als een GPX files meerdere routes bevat dan leest MRA deze nu als 3 afzonderlijke routes (dat was voorheen niet zo)! BaseCamp kan de deur uit, eindelijk. *O*

Klein detail nog, de route de MRA importeert krijg de naam van de file met een volgnummer. Het zou helemaal af zijn als ze de naam van de files uit de XML tags van de routes halen.

Daarnaast lijkt het er vooralsnog op dat track niet meegelezen worden.

Ik heb een gpx met 3 tracks en 4 routes.

Ga je bij MRA op tablad Route staan en dan opladen van de GPX, dan komen de 4 routes netjes in de lijst.
Daarna nog een met tabbald Tracks open en dan komen de 3 tyrtacks in je lijst van Tracks

Dat ze de filenamen niet meenemen is knap lastig en heb ik een vraag overgesteld op hun forum.

EDIT: Wat niet kan is een Track downloaden. Menu's routes en tracks zijn nog behoorlijk verschillend.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een gpx met 3 tracks en 4 routes.

Ga je bij MRA op tablad Route staan en dan opladen van de GPX, dan komen de 4 routes netjes in de lijst.
Daarna nog een met tabbald Tracks open en dan komen de 3 tyrtacks in je lijst van Tracks

Het klopt wat je zegt. Maar dan moet je 2 keer dezelfde file uploaden. Daarbij komt dat ik aan de buitenkant van een file niet kan zien hoeveel routes of tracks er inzitten. 2 verbeter punten:

1. Geef de tracks en routes de naam zoals die in de XML code staat
2. Importeer automatisch alle tracks en routes uit een GPX file (niet alleen de routes of alleen de tracks).
 
Maakt toch niet uit. Je hebt de track en MRA maakt er altijd een route van en bij opslaan een Track er gratis bij.
 
heb een klein vraagje zijn er hier nog mensen die problemen hebben met de toegang tot tomtom services heb dat al 2 dagen dat ik mij wil aan melden op de rider 400 en dat er dan op het scherm komt oeps er zijn problemen met de toegang tot tomtom services probeer het later opnieuw? gisteren naar de champagne streek getoerd en in het terug komen gwn de fille ingereden zonder dat de tomtom er iets van aangaf nochtans staat er netwerkstatus verbonden en bij traffic geactiveerd flitser updates is ook geactiveerd en bij MY drive niet beschikbaar vind ik raar en thetering staat aan iemand idee of het zelfde? grtn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan