TomTom Rider 40, 400, 410 ( deel 4 )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, wat jij vervuilen noemt, vindt een ander juist weer interessant. Andersom geldt hetzelfde.
De één wil dit, de ander dat, in hetzelfde draadje. Dat gaat natuurlijk niet werken.
Opsplitsen wordt ook niet erg aan meegewerkt begrijp ik.
Wordt een beetje een zinloze wellus-nietus discussie op die manier.
 
Filters aanleggen op publieke forums werkt niet en kan ook niet werken. Wordt wakker in de wereld van de social media. FB, Twitter, Instagram zeker niet te vergeten.

En jij hoeft hier niet te komen, net als wij vroeger zeiden: er zit een knop op de TV, zet hem uit.
Een andere optie in het gps.nl forum. Dat is van de winkel en wordt wat strenger gemodereerd.

Ietwat aanmatigend misschien? "jij hoeft hier niet te komen... "

Het beroep dat ik doe, en waarvoor ik hierboven bijval krijg (waarvoor dank, want anders lijkt het net of juist ík sta te stampvoeten) is om niet telkens weer, te pas en te onpas, dezelfde kritiekpunten (die bovendien lang niet iedereen deelt) aan de orde te stellen. En dat bovendien is een sfeer van 'het is allemaal waardeloos en TT luistert niet'. Dat dat jullie (twee a drie personen) mening is weten we nu wel.

Je noemt het gps.nl forum. Dat heb ik, in 'vorig leven' (13 jaar geleden) ooit zelf opgezet en gemodereerd. Er staan bijna 25.000 berichten van mijn hand op, dus ik ken de 'mores' van sociale media best een beetje.
Ofschoon ik al meer dan zes jaar niet meer voor Waypoint werk en dus ook geen moderator van dat forum meer ben: in tegenstelling tot jouw beeld werd en wordt daar nagenoeg niet gemodereerd. Als zaken 'uit de bocht' vlogen zoals hier werd dat met dialoog opgelost. In al die jaren is het volgens mijn twee keer voorgekomen dat iemand bleef 'trollen' en vervolgens geen toegang tot het forum meer had.
In alle andere gevallen bood uiteindelijk wederzijds respect en begrip oplossing. Ik hoop dat dat ook hier zo kan.

Maarrr... het probleem heeft beslist ook te maken met de forumstructuur. Ik zal dit voorjaar bij MF nog eens opnieuw een balletje opgooien of daar niet iets aan te doen is; want de gps thematiek leent zich imho echt wel voor een eigen rubriek.

Tot die tijd zou het mooi zijn als we dit forum meer als helpdesk dan als klaagmuur kunnen gebruiken. (en daarmee hou ik over dit thema verder m'n mond en ga ik de 10km schaatsen kijken ;))
 
Tja, van mij mag je, maar als je denkt dat je een community kan sturen, kun je dat hier vergeten.
Dat moet je je eigen forum opzetten en streng modereren.
Onze klachten/meningen zijn wel degelijk van belang. Sterker nog: TomTom vraagt er expliciet om op hun forum. Alle feedback is welkom.
Filters aanleggen op publieke forums werkt niet en kan ook niet werken. Wordt wakker in de wereld van de social media. FB, Twitter, Instagram zeker niet te vergeten.

En jij hoeft hier niet te komen, net als wij vroeger zeiden: er zit een knop op de TV, zet hem uit.
Een andere optie in het gps.nl forum. Dat is van de winkel en wordt wat strenger gemodereerd.

Ik ben het dus totaal oneens met je en zal altijd kritisch blijven op mijn manier. Ik zal blijven 'zeuren' over het feit dat de Boxtel bug duidelijk aangeeft dat het niet tonen van de originele track betreurenswaardig en afdoet aan de kwaliteit van de TT software. Totdat (!) TomTom een keer antwoord geeft. En dat mij van mij beide zijn: Ja we doen het of Nee we doen het niet.
Als men vraagt om feedback, mag men ook best een keer een antwoord geven.


Pfffffffffff,

je bent echt van mening dat ieders mening telt, maar die van jouw telt dubbel..
 
Hoe kom je daarbij? Lees mijn bijdragen hier op MF en trek je conclusie.

HansV: Ietwat aanmatigend misschien? "jij hoeft hier niet te komen... "

Niet zo bedoelt, meer als een feit, dit soort dingen gebeuren. En mensen maken ook keuzes.
Forum GPS werd wel degelijk gemodereerd in die zin dat er strakke regels zijn en er vaak gewezen werd op op het feit dat het forum van WP was. En daar is niks mis mee en belangrijker, mensen schieten minder uit de bocht, want snappen dat het een forum van WP is. Dus je hoeft minder in te grijpen. Een automatische moderatie.

Ben bang dat je plezier mbt de 10 K vergald is? ;)
 
.. En dat bovendien is een sfeer van 'het is allemaal waardeloos en TT luistert niet'. Dat dat jullie (twee a drie personen) mening is weten we nu wel.

..
Ik vind dat je hier echt een verkeerde aanname doet: er komen hier steeds nieuwe mensen en dan mogen kritiekpunten toch best herhaald worden?
We lopen niet te schelden, waardeloos wordt soms genoemd, vaak niet eens.
Het jouw perceptie, perceptie is waar zegt men. Jij zegt dit riedeltje ook vaak, hier en elders, dus je verwijt als pot de ketel dat ie zwart is.

Weet je? Ik zal Deel 5 aanmaken (zie dat we al op 100 pagina's zitten) en zal daar terughoudend zijn.

En dan kijken we na 100 pagina's wat dat opgeleverd heeft. :) ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan