Tomtom Rider 4GD00

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leon59

Rookie
30 nov 2009
28
7
Roermond
TomTom Rider compleet met 4,3" krasvrij scherm
Opladen via 220V en USB
12 V via accukabel op de motor
RAM mount voor op het stuur

Met meest recente kaartupdate
Software wordt niet meer ondersteund
Voor slecht € 50 verrassend kennis maken met navigatie!
 

Bijlagen

  • Tomtom.JPG
    Tomtom.JPG
    510,8 KB · Weergaven: 0
..Ik weet suffe vraag maar wat houdt 't in de praktijk in als de software niet meer wordt ondersteund? Dan kan je de kaarten niet meer updaten?
 
..Ik weet suffe vraag maar wat houdt 't in de praktijk in als de software niet meer wordt ondersteund? Dan kan je de kaarten niet meer updaten?
Kaarten kun je via TomTom Home gewoon updaten (nav aan de pc koppelen met kabel en updaten) maar zaken als extra functionaliteit of support vanuit TomTom wordt niet meer ondersteund. Dus als je TomTom niet meer wordt herkend door je nieuwste Apple Mac bijvoorbeeld, gaat TomTom je niet meer helpen ;)
 
Kars is me voor...
Het apparaat werkt gewoon en je kunt kaarten nog steeds updaten via TomTom Home. Alleen worden er geen upgrades meer uitgegeven dus de functies worden niet verder uitgebreid. Ik werk met Windows en dat gaat nog steeds als vanouds!
 
Okay, dan heb ik wat tegenstrijdige info gekregen/of ik heb het niet goed begrepen maar is niet erg, ik ben wel benieuwd naar een ander systeem..
50 incluus postduif doen? Of je komt 'm brengen en dan krijg je 50 en een fles eigengebrouwen mede...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan