TomTom Rider 5 2013 traag met vinden satellieten

Uiteindelijk gelukt om kaart te updaten. Moet overigens anders dan “vroeger” in tomtom home; bv niet meer via update Rider maar via koop kaart... (nog steeds gratis, dat wel).
Handleiding tomtom op internet is er nog niet op aangepast...
Hehhh, dit is nieuw voor mij?
En ik heb het Home afgelopen weekeind nog gebruikt.

Niet gezien dit:N
 
Uiteindelijk gelukt om kaart te updaten. Moet overigens anders dan “vroeger” in tomtom home; bv niet meer via update Rider maar via koop kaart... (nog steeds gratis, dat wel).
Handleiding tomtom op internet is er nog niet op aangepast...
Updaten via koop kaart, is gewoon niet logisch.

Nee, die Indiërs in het verre India zijn weer aan het spelen geweest.
Miscommunicatie met TomTom.

Net als de volledige miscommunicatie van de Indische helpdesk met klanten wereldwijd.
I Robot...
 
Boevie, heb jij nu uiteindelijk wel de nieuwste kaart? (Dus kaart 1040)
Geen idee eigenlijk, 1040. Dat zou ik na moeten kijken.

Volgens mij heb ik nu de laatste. Kon kiezen uit 4 gedeeltes van Europa.
En volgens mij is die ook binnengehaald.

Maar niets is nu zeker, sinds de laatste update van Home.
Ik vertrouw er ook niet meer op.
Dubbelcheck.
 
Ah, je reactie niet meer gezien gisteravond.
Maar ik ben nog wel benieuwd of je nu de laatste kaart ((1040) hebt.
 
Bij versie informatie staat inderdaad wel 1040.9799
Achter de punt bekend waarschijnlijk welk deel van Europa.
Deze is van Europa south West.

Ik kan dus niet aan één toer door naar Italië zonder een andere kaart te laden onderweg.
Maar ik geef er nu de voorkeur aan dat ik Frankrijk wel heb, en Spanje Portugal automatisch erbij.
 
Een foto is trouwens veel handiger:?|(

20200113_154851.jpg
 
De beschikbare kaartzones zouden volgens onderstaande link beschikbaar moeten zijn (even voor Europa kiezen als je daar wilt reizen):

Nja, ik snap er weer niets van.

Vorige week en daarvoor kon ik kiezen uit 4 zones.
In de westelijke zone kon Frankrijk én Italië niet gelijktijdig.
Nu zie ik in jouw link dat dat wel kan, omdat de zones weer in zones verdeeld zijn:Z

Toch gaf Home mij deze optie niet.
Nu is wel het geval dat er net precies weer een update klaarstond voor Home.
Die is geïnstalleerd maar ik moet mijn wachtwoord invoeren en die ben ik even kwijt|(

Ik word helemaal niet goed van dat hele TomTom.
Ik was net nog een boze mail aan het sturen in het Engels naar TomTom.
Die was fertig om te versturen en toen knalde de webpagina eruit, wit beeld.
Kan ik wéér helemaal overnieuw beginnen8)7

Adem in, ademt uit, ademt in ...
 
Even vooropstellen dat TomTom er niets aan kan doen als jij je wachtwoord vergeet 😉
Waar ze wel iets aan kunnen doen is duidelijk communiceren als je een vraag hebt; dat laat echt te wensen over.
Waar ze ook voor moeten zorgen is dat de handleiding die tomtom op internet heeft staan (hoe te updaten) correct is en dat is die niet.
Boevie, het klopt dat je al die mogelijkheden qua zones niet te zien krijgt; bij mij was dat ook niet het geval, maar ook dat heeft tomtom zelf op internet gezet en dat wilde ik maar laten zien...
 
Laat ik vooropstellen dat de communicatie tussen TomTom én de technische inleenpartij niet klopt.
Lees India.

India mag het vuile werk doen en er zijn communicatieproblemen.
Het gaat echt niet goed met TomTom :N
Grote Duitse autobouwers zijn gestopt met ingebouwde TomTom navigatie pasgeleden. Men heeft de samenwerking opgezegt.

En dat vind je nu weer. Sanering /reorganisatie, en inderdaad een takketeringzooi🤷‍♂️

Ik ken der niet wat anders van maken.
En volgens mij sijn Shreya en Rakesh echt robots hoor🤹‍♀️🤹‍♂️🎎☢☣🔅🔆🔱🔙🔜♻♻
 
Heb jij de tomtom al eens losgeschroefd om te kijken of je iets aan de print kan zien losse soldeer punt oxidatie.

En waarom blijf je bij tom tom zeuren die doen niks , is er geen alternatief die het wel kan repareren.
 
Heb jij de tomtom al eens losgeschroefd om te kijken of je iets aan de print kan zien losse soldeer punt oxidatie.

En waarom blijf je bij tom tom zeuren die doen niks , is er geen alternatief die het wel kan repareren.
Het is toch al opgelost door mijzelf, of had ik dat nog niet gezegd?

Mr/Mv fjr stelt mij vragen, en daar geef ik antwoord op.

Dat losschroeven is trouwens wel een goed plan🤔
Dat ga ik doen🤗
 
Bij de weg, er is nu opeens wat met TomTom Home aan de hand na een update van dat programma, en daar heeft fjr vragen over. Daar gaat het nu over.

En het is opeens allemaal zeer vreemd qua werking.
Er klopt niets van:N
 
Terug
Bovenaan Onderaan