TomTom Rider 550

Bij tomtom en telefoon alles verwijderen
Als je verder nog meer verbindingen hebt, bijvoorbeeld head set dan deze ook verwijderen zowel van telefoon als tomtom
Dan eerst tomtom en telefoon met elkaar laten verbinden.
Betreft het hier een nieuwe TomDom
Heb ook een half jaar de tomtom 550 gehad deze had steeds problemen met verbinden tussen telefoon en tomtom.
Gebruikte toen een iPhone 10
Nu een Zumo eigenlijk hetzelfde probleem telefoon is nu iPhone 11
even corrigeren het zijn de iPhone 11 en nu 12
Ga ik vanavond even doen.
 
Paar jaar geleden alles werkend gekregen op de oude iphone etc maar ondertussen een nieuwe '12' en weer de nodige updates op de headset en....steeds .wegvallende verbindingen. Ik maak me niet druk en hou de 'problemen niet bij, en als er geen verbinding is dan niet....motorrijden op mijn manier wordt er gelukkig niet anders van. Geen verre reizen etc maar in de buurt, lees een tank ofzo leegrijden ben ik er klaar mee.

Eventueel meer op het schermpje kijken en verder..... :]
Ik ook niet.
Alleen gaan we nu de 1000 km rit doen, en ik wil ook wel voorop rijden.
 
Ik ook niet.
Alleen gaan we nu de 1000 km rit doen, en ik wil ook wel voorop rijden.
Volgens mij heb je blue nog wat nodig om een stevige stabiele verbinding te houden. Is een redelijk bekend probleem.

@Roadrider kan je er volgens mij meer over vertellen.
Da's een goeroe. Hij maakt ook zelf software, en beter spul dan tomtom _O-
 
Blue car Tethering. Maar ook dat werkt niet altijd super.
Dat was het volgens mij ja. Het is natuurlijk ook merkafhankelijk, het ene merk werkt goed met het andere. Weer een ander merk/model is bagger.

Maar roadrider heeft er ook veel verstand/ervaring mee. Meestal heeft hij wel een oplossing.
 
I.p.v verbinding via Bluetooth. De verbinding via WiFi opzetten. Geen ervaring mee maar volgens mij is Wifi stabieler.
Je moet wel de Hotspot functie van je telefoon activeren.
 
Hmmm, ben aan het knoeien…..krijg de BT verbindingen niet voor elkaar. Weer helemaal opnieuw beginnen….. |(

Edit: half gelukt, BT verbinding met de iPhone springt telkens tussen verbonden en verbroken….knipperlicht relatie.

Headset is wel constant verbonden en commando’s komen goed door, dat iig het belangrijkste…telefoon is bijzaak.
 
Laatst bewerkt:
Hallo heb weer problemen met mijn 550 was aan het op daten na 30 minuten scherm
zwart alles weg wil niet weer aan na 1 dag weer geprobeerd gaat wel weer aan .
Alles weg, leeg ook de kaart wiffi alles op nieuw ge installeerd maar wil niet op daten
Software probleem ?????
Gr johan
 
Hallo heb weer problemen met mijn 550 was aan het op daten na 30 minuten scherm
zwart alles weg wil niet weer aan na 1 dag weer geprobeerd gaat wel weer aan .
Alles weg, leeg ook de kaart wiffi alles op nieuw ge installeerd maar wil niet op daten
Software probleem ?????
Gr johan
Reset al gedaan?
 
Heeft er iemand een tip voor het bevestigen van een korte mount voor de rider 550? Mijn motor heeft een 12mm “accessoire bar”. De huidige RAM mount is alleen een enorm ding dat zo ongeveer tegen je voorhoofd aan zit als je die op de stang bevestigd. Ik zoek dus eigenlijk iets waar de oplaad unit vrijwel meteen tegenaan zit. Zonder een knik te maken. Alvast bedankt!
 
Je zoekt zoiets:
 
Je zoekt zoiets:
Precies! Jij bent bliksemsnel. Alleen dan zoek ik er een voor liefst iets onder de 229 AUD als het kan, haha.
 
Ik heb een 550 aangeschaft, Pakket wat me het meest in de buurt kwam van wat ik wilde hebben maar ik heb heen zonnekap en ook niet kunnen vinden (ook niet waar ik 'm voor het laatst zag). Kan een van de deskundigen alhier misschien een tip geven???
 
Ik moet niks... Zit eigenlijk te wachten op "heb je 'm al gegooge;ld"
 
Ik heb een 550 aangeschaft, Pakket wat me het meest in de buurt kwam van wat ik wilde hebben maar ik heb heen zonnekap en ook niet kunnen vinden (ook niet waar ik 'm voor het laatst zag). Kan een van de deskundigen alhier misschien een tip geven???
Is dit wat?

 
Terug
Bovenaan Onderaan