Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou hij werkt weer. Met de nieuwe software erop.
Via my drive op de laptop wilde het ook niet. Als ik de tomtom aansluit dan word er alleen aangeven dat het een rider 550 betreft en dat deze via Wi-Fi kan worden geüpdate
Maar goed, hij doet het weer. En zal de helpdesk niet op kerstavond gaan lastigvallen. Komt donderdag wel.
En nu een rummetje pakken.
Ik had 'm in de storing laten staan. Dan kun je aantonen dat er echt iets aan de hand is met het toestel. Des te groter is de kans dat je een nieuw toestel krijgt. Succes met de verdere afwikkeling.
Fijne feestdagen allemaal
Als je dat te vaak moet doen is het in mijn ogen geen structurele oplossing en ben ik persoonlijk het vertrouwen in het toestel kwijt.Ja, dan hadden gezegd doe een reset en voila: problem solved. En terecht, want die oplossing werkt in 9 van de 10 keer.
Ach hij doet het.... Voor vrijdag in ieder geval. Ik zal ze na de kerst eens benaderen. Kijken waar ze mee komen
Krijg de update niet geïnstalleerd.
Draadloos dan. Via kabel nog niet geprobeerd. Elke keer de melding dat de update is mislukt
Het is sowieso altijd af te raden om vlak voor een vakantie o.i.d een update te doen. Dat geldt ook voor je smartphone, etc.