TomTom Rider 550

Vandaag de nieuwe software geladen en even getest: tot nu toe geen onterecht draaien van het scherm (met zwart scherm tot gevolg) meer waargenomen *O*


Wel 2x heel even zwart scherm met herberekenen maar ik vermoed dat dit er nu eenmaal bij hoort?
 
Laatst bewerkt:
Mooi vaderdag cadeau gekregen

Maar wat duurt die update downloaden via de Wi-Fi lang zeg.
 
Mooi vaderdag cadeau gekregen

Maar wat duurt die update downloaden via de Wi-Fi lang zeg.

Daar klagen er meer over.

Ik denk dat veel winst in een snelle internet verbinding en goede router te behalen is!


Bij mij duurt het een paar seconde met uitzondering van kaart updates dan ben ik een paar minuten verplicht om te wachten.


Wel gaaf cadeau overigens! :]
 
Nou zit na meer dan 1,5 uur op 37%

Hele goede router en dito internet verbinding c.q. snelheid.

Ach ja... even geduld aub.

Ben benieuwd of ik alle eerder gelezen "problemen" nog tegenkom
 
Hier idd ook wat issues met Bluetooth

Meldingen van appjes e.d. of inkomende oproepen worden niet op de TT aangegeven. Terwijl de TT dit wel aangeeft.

Voor de flits en verkeersservice geeft hij aan geen verbinding te hebben. Zal morgen wel eens bellen met TT
 
Hier idd ook wat issues met Bluetooth

Meldingen van appjes e.d. of inkomende oproepen worden niet op de TT aangegeven. Terwijl de TT dit wel aangeeft.

Voor de flits en verkeersservice geeft hij aan geen verbinding te hebben. Zal morgen wel eens bellen met TT

Heb je wel gekoppeld via my drive en de QR code. En voor beide zelfde account gebruikt? Zo ja dan zou alles goed moeten werken en kun je als je tomtom aanstaat in my drive rechts boven meldingen aan of uit zetten.
 
Alles gedaan zoals jij beschrijft.

Geen verbetering. Alles ook gewist. Telefoon en tt. Opnieuw koppelen. Niks.
Als ik in de my drive app nu kijk bij de instellingen geeft ie aan dat ik voor inkomende telefoontjes en berichten geen geschikte telefoon heb....

Heb een Samsung Galaxy S9... lijkt me goed genoeg
 
Alles gedaan zoals jij beschrijft.

Geen verbetering. Alles ook gewist. Telefoon en tt. Opnieuw koppelen. Niks.
Als ik in de my drive app nu kijk bij de instellingen geeft ie aan dat ik voor inkomende telefoontjes en berichten geen geschikte telefoon heb....

Heb een Samsung Galaxy S9... lijkt me goed genoeg

Idd moet goed zijn bij mij werkte alles wel redelijk naar behoren.Ik krijg m'n meldingen van whats app niet altijd. My drive mijn routes hapert nog veel.
Heb je meldingen toestaan bij instellingen in je tel ook aan?
 
Laatst bewerkt:
Wat ik inmiddels nu wel weet is dat ze nog heel erg druk zijn op de development afdeling van tomtom om een aantal bugs te fixen voor de 550 en my drive.
 
Sinds een paar weken een 550 en de kronkelroute mode werkt gaaf....hele mooie wegen gehad...Diepenheim/Stokkum/Laren. Nooit geweten dat het een mooie gebied is.

Alles gemakkelijk gekoppeld ....mobiel/headset.

Kortom, tevreden met de aankoop.
 
Laatst bewerkt:
Ik kamp met het zelfde euvel.

Ik denk dat het niet zo zeer de bluetooth verbinding is maar de connectie tussen de server MyDrive en de doorgifte naar telefoon -> 550
 
Sinds een paar weken een 550 en de kronkelroute mode werkt gaaf....hele mooie wegen gehad...Diepenheim/Stokkum/Laren. Nooit geweten dat het een mooie gebied is.

Je komt niet uit die regio?
Het is erg mooi rijden daar. Achterhoek en Twente zijn zeker de moeite waard voor een dagtrip
Aanrader is de 9 Heuvels van Salland. Is op meerdere plekken wel een GPX van de vinden.
 
Wat ik inmiddels nu wel weet is dat ze nog heel erg druk zijn op de development afdeling van tomtom om een aantal bugs te fixen voor de 550 en my drive.


Mag het hopen. Het is toch raar dat de ene er wel last van heeft en de ander niet
 
Vraagje,

Ik heb sinds twee weken de TomTom Rider 550. Misschien mis ik een knopje of zo, maar hoe annuleer ik tijdens de rit een route...

Mocht iemand het weten, hoor ik het graag!

Gr. Leon
 
Vraagje,

Ik heb sinds twee weken de TomTom Rider 550. Misschien mis ik een knopje of zo, maar hoe annuleer ik tijdens de rit een route...

Mocht iemand het weten, hoor ik het graag!

Gr. Leon
ga naar menu,selecteer huidige route, daarna selecteer wis ruote
 
Ooh ja, stom dat ik dat zelf niet zag.. ik zocht naar een icoontje in het 'startscherm'. Dank je wel voor je reactie!
 
Even een tip voor nieuwe gebruikers.
Je kan de volgorde binnen de afzonderlijke menu's naar eigen inzicht aanpassen.

Druk in een menu lang op een willekeurige knop.
Onder de knop komen 2 pijltjes te staan. Hiermee kan je de knop verplaatsen binnen het menu.

Het is hiermee mogelijk om de meest gebruikte vooraan te plaatsen.
 
Bij mij komt huidige route alleen te staan bij een itn route en bij gpx staat er huidige track,leerde het toevallig van waar ik hem gekocht had,omdat ik na oude tomtom rider echt moest wennen aan waar alles ineens stond..........bij itn kun je ook omleiding kiezen etc
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan