TomTom Rider 550

Heb je geen echte stopcontact lader en dan met USB kabel met n beetje power?

Gebruik ook s een andere kabel

Hoe lang zat die op de motor toen die uitviel?
Want als hij op z'n laatste procent zat...

Hopelijk snel opgelost zeg
 
Vandaag weer telefoon gehad van het hoofdkantoor waar ik hem kocht. Het was niet de bedoeling dat ik die gps ging krijgen maar die moest even dienen om de mijne te vervangen terwijl deze naar TomTom zelf gaat. Ze zeiden mij aan de telefoon ook dat dit idd geen nieuwe was en de man in de winkel dit eerlijk had moeten zeggen. Ik ga komende week naar het hoofdkantoor want ze willen dit echt wel oplossen.
Ik ben er blij mee want die in de winkel van gisteren wimpelde mij erg graag af.
 
Heb je geen echte stopcontact lader en dan met USB kabel met n beetje power?

Gebruik ook s een andere kabel

Hoe lang zat die op de motor toen die uitviel?
Want als hij op z'n laatste procent zat...

Hopelijk snel opgelost zeg
Heb ik zondag gedaan gedurende een uurtje of 4 en nog kreeg ik niets toen. Ik ben hooguit 1,5u gaan rijden met de motor dus dat lijkt me niet voldoende om een accu helemaal leeg te trekken.
 
Zodra de TT op de houder schuift dan springt hij aan….betekend dat er ‘prik’, accuspanning aanwezig is.

AFECF0FA-9272-401D-A33A-0A0322ED5001.jpeg
 
Klinkt wel alsof TomTom dit serieus gaat oplossen dus dat is top.

Onhandig en dom van de winkel om niet te zeggen dat t refurbished en tijdelijk was.
 
Klinkt wel alsof TomTom dit serieus gaat oplossen dus dat is top.

Onhandig en dom van de winkel om niet te zeggen dat t refurbished en tijdelijk was.
Het hoofdkantoor van de winkel heeft contact met mij opgenomen en ze hebben mij gevraagd om naar hen te komen. Ze zeiden zelf dat ze een gebruikt toestel hadden opgestuurd en dat het niet de bedoeling was dat ik deze kreeg in de plaats van de mijne maar dat hij bedoeld was als tijdelijke vervanging zodat ze mijn rider 550 konden opsturen naar TomTom. Ze gaan ook eens een gesprek aangaan met de man in dat filiaal want zulke uitspraken vonden ze ook niet kunnen.
 
De 550 is inmiddels ook weer wat jaartjes oud. Heb al een beetje gezocht maar kan nog niet echt geruchten vinden over de opvolger... Is er hier al iets bekend?
 
ik denk dat de focus meer op de app dan op de kastjes ligt nu. Maar ruim te voren aankondigen dat er een nwe rider komt doen ze nooit
 
De 550 is inmiddels ook weer wat jaartjes oud. Heb al een beetje gezocht maar kan nog niet echt geruchten vinden over de opvolger... Is er hier al iets bekend?
er zijn al een tijdje geruchten over een opvolger van de 550 met NDS kaarten. de Go Discover kastjes voor de auto zien er wat mij betreft veelbelovend uit.
ik had zelf de hoop dat Tomtom dit voorjaar met een opvolger zouden komen maar dat is dus niet gebeurd. voorjaar 2023??

 
Het gaat om één gerucht van één persoon. Of en wanneer ze met iets nieuws komen is lastig te achterhalen, beursgenoteerde bedrijven houden hun lippen stijf gesloten over de komende ontwikkelingen. Wat we wel kunnen zien is dat het slecht gaat met de markt voor navigatietoestellen in auto's en op motoren, ze maken er tegenwoordig verlies op. Dit geldt zowel voor TomTom als voor Garmin. Nu doet de laatste het nog prima op andere markten, maar bij TomTom ligt dat een stuk lastiger...
 
Dank voor alle reacties... Hmm ikzelf heb nog altijd liever een dedicated toestel voor mijn navigatie dus hoop stiekem toch op een mooie opvolger van de Rider 550. Heb nu nog een zumo 390 en die doet wat hij moet doen maar begint toch wat trager te worden. We blijven hopen 😁
 
Hallo heb ook weer aldoor problemen met mijn tom tom 550 met blauwe richting pijl
moet elke keer een reset doen na opstarten net als eerder .
Pijltje wijst niet omhoog naar huis locatie maar naar rechts na reset staat hij weer goed .
Nu naar waypoint gebracht word op gestuurd hoop dat het nu goed komt .
gr johan
 
Hallo heb ook weer aldoor problemen met mijn tom tom 550 met blauwe richting pijl
moet elke keer een reset doen na opstarten net als eerder .
Pijltje wijst niet omhoog naar huis locatie maar naar rechts na reset staat hij weer goed .
Nu naar waypoint gebracht word op gestuurd hoop dat het nu goed komt .
gr johan
Kan dat te maken hebben met de knop boven de zoom-in / zoom-out functie op de TomTom 550?

Door (per ongeluk) op die knop te tikken, verandert de manier waarop jouw richting wordt aangegeven. Je kunt met die knop kiezen voor "rijrichting" of "noorden".

Hopelijk hoef je dan niet meer steeds opnieuw op te starten.

Succes!
 
Zag dat er weer een grote update was. Ben nu aan het updaten en gaat akelig langzaam. Alle vorige updates altijd zonder problemen. Ben benieuwd.
 
Ik ben in het bezit van een TT550. Afgelopen dagen valt me op dat als ik aan het rijden ben met de motor dat de TT soms een korte tijd zwart beeld heeft. En vanmorgen starten die tijdens het rijden opnieuw op 🤷
Iemand dit "probleem" ook gehad en wat kan ik er aan doen?
Heb ik ook, is een gratis ongewenst feature..
 
Terug
Bovenaan Onderaan