TomTom Rider 550

Kan mij niet aanmelden bij MyDrive :N
Kan iemand dit ff checken of ie zich kan aanmelden? Anders ligt het aan mij
 
Oke, het aanmeld venster bij mydrive verdwijnt gelijk. Kan dus mijn ww niet invullen.
Hier ook ok, andere browser? popup killer? even tomtom op de safe site zetten.
Ik weet niet welke virusscanner/ander anti ellende tools je gebruikt, maar het is een popup aanmeld venster dus ik zou het daar ergens zoeken.
 
Gebruik je toevallig MalwareBytes? Ik zag elders een berichtje langskomen dat er een issue is geweest dat MalwareBytes een aantal Google zaken abusievelijk blokkeerde. Niet alleen de browser, maar ook webpagina's die daar draaien. Nou weet ik niet uit mijn hoofd op welk platform MyDrive draait, maar het is een ideetje...
 
Heb Malwarebytes geupdated maar heeft helaas niets geholpen. Ook alle beveiligingen uitgeschakeld voor de website van mydrive, maar mag niet baten. Vreemd dat het dus wel lukt met inloggen voor de beta versie, is ook een pop up.
 
Waarschijnlijk overbodig, maar voor de zekerheid:
1664019029941.png
 
Ik heb een route op mijn Tom Tom gezet, maar wil hem andersom rijden, is er een mogelijkheid om bij het eindpunt te beginnen?
 
Vraagje, vorig jaar met een aantal mensen onderweg, 1 iemand had een route en deze werd gedeeld met de TT550's onderling via bluetooth.
Alleen bij mij werkte het niet? Iemand een idee?
Heel misschien omdat mijn tt al een bluetooth verbinding actief had?
Ik had toen niet de tijd om het allemaal uit te vogelen, thuis heb ik geen 2e TT, en komend weekend ga ik weg en is het misschien weer handig.
 
Vraagje, vorig jaar met een aantal mensen onderweg, 1 iemand had een route en deze werd gedeeld met de TT550's onderling via bluetooth.
Alleen bij mij werkte het niet? Iemand een idee?
Heel misschien omdat mijn tt al een bluetooth verbinding actief had?
Ik had toen niet de tijd om het allemaal uit te vogelen, thuis heb ik geen 2e TT, en komend weekend ga ik weg en is het misschien weer handig.
Dit kan als je op "mijn routes" en dan "deel tracks"

Dit kan alleen als je de route van internet af hebt, dus niet als je er zelf 1 maakt met de tom tom. Kom ik zojuist achter.
 
Ik heb die optie in MyDrive nog niet gezien
Laad eerst de route in Mydrive.
Klik dan onderaan op "Bewerk".
Dan kun je bovenaan het vertrekpunt en bestemming wisselen. Zie bijgevoegd screenshot.
De route loopt dan de andere kant op, en kun je hem (onder een andere naam) opslaan.
Succes!

Route omkeren.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan