TOMTOM Rider Navigatie IJSland

Yoex

Rookie
28 mrt 2019
6
1
Beste lezers van MF,

Ik ga van de zomer naar IJsland. Heb een TOMTOM rider op m'n Yamaha XT 660 en ben op zoek naar een navi kaart met IJsland voor m'n TOMTOM.

Wie kan mij helpen?

Vast hartelijk bedankt.

Groeten
Ronald
 
Ik heb geen verstand van TomTom want ik heb een Garmin, maar IJsland is gewoon Europa dus zit bij Garmin gewoon in de Europa map. Of werkt dat bij een TomTom anders?
 
Dank en ja bij TOMTOM is dat kennelijk anders. TOMTOM heeft wel kaart Noord Europa maar niet voor de TOMTOM Rider. Hoop dat iemand me kan helpen anders wordt het kaart in Tanktas (wil niet me Iphone op stuur monteren vanwege mogelijk schade bij trillen en offroad)
 
IJsland is ook vrij goed te navigeren met een kaart trouwens, zoveel wegen zijn er niet. Maar navigatie is natuurlijk altijd makkelijker.
 
Dank Frazer. Jouw eerdere reisverhaal op MF met je XT is overigens erugg besmettelijk. Eerder geweest met een 4x4 en nu afmaken met de XT op 12-8 a.s. Motor verscheept 29/7 :]
Heb jij trouwens led mistlampen en een middenbok gemist in IJsland?
 
Beste lezers van MF,

Ik ga van de zomer naar IJsland. Heb een TOMTOM rider op m'n Yamaha XT 660 en ben op zoek naar een navi kaart met IJsland voor m'n TOMTOM.

Wie kan mij helpen?

Vast hartelijk bedankt.

Groeten
Ronald

Op de Tomtom "Map of the world" staat IJsland ook niet groen gekleurd, dus het lijkt erop dat IJsland onontgonnen gebied is voor Tomtom...
 
Dank Frazer. Jouw eerdere reisverhaal op MF met je XT is overigens erugg besmettelijk. Eerder geweest met een 4x4 en nu afmaken met de XT op 12-8 a.s. Motor verscheept 29/7 :]
Heb jij trouwens led mistlampen en een middenbok gemist in IJsland?

Bedankt! Het is ook een geweldig land, ga je ook op de motor zeker geen spijt van krijgen.