TomTom rider voor 300 euro?!?

AnaRki

MF'er
28 sep 2003
83
0
Antwerpen
hey,

op www.2dehands.be staan er 10 TomTom riders te koop voor 3000eur
Ik heb een email gestuurd naar die man en heb gevraagd of die ook per stuk te koop zijn en hij zei dat dan 300eur per stuk zou zijn...
De tomtom's zijn nieuw in doos met factuur en 2j garantie volgens hem!

zou dit nu weer zo een "scam" zijn of is dit een eerlijke verkoper...
Hij zei ook dat hij het in 1 dag kan versturen met DHL en dat hij de verzendskosten betaald!
Ik heb nu een email naar hem gestuurd om te zeggen dat ik niet zo'n voorstander ben van betaling op een bankrekening nr en dan maar wachten op het pakje, enof ik het niet kon gaan afhalen!
Nu maar wachten op een reactie...

I'll keep you posted


btw de nieuwprijs van de TomTom rider is 699eur in belgie!!
 
de 300 is de oude versie de 310 de nieuwe , de oude worden allemal goedkoop aan de man gebracht
 
vraag de verkoper anders of hij het onder rembours kan versturen (of zit daar een max. bedrag aan?? )
 
de 300 is de oude versie de 310 de nieuwe , de oude worden allemal goedkoop aan de man gebracht


:? ik wist niet dat er verschillende types van de TomTom rider waren!?!

Anyway... kheb ff de site van TomTom gecheckt en er staan 2 type's TomTom Rider!
Local en Europe... maar de nieuwprijs van de Local is nog altijd 599eur!
 
Voor huis tuin en keuken gebruik maakt het niet zo heel veel uit, heb de Cartrek aangeschaft bij de blokker afgeprijst van 499 eurie voor 249 eurie .Prima puik apparaatje ziet er net zo uit als een tomtom.
 
Je kan er donder op zeggen dat dit een oplichter is!
Vergelijk het met die telefoontjes, dat is dezelfde manier van aanbieden.

Ik heb een pda'tje met Falk Navigator. Met de zuignap (raarwoord) past deze ook op mijn motor zonder eraf te vallen. Kosten ? 279,= 2 jaar terug.

Klinkt als oplichting inderdaad. Maar dat weten we natuurlijk niet zeker.
 
alle aanduidingen met 300 . 500 700 zijn oude versies de nieuwe heten allemaal 310 510 710 etc
 
zeker als de verkoper zegt dat hij de portokosten vergoedt dan zeg ik: dat doen alle oplichters.
Zeg maar dat je hem wilt afhalen en vraag naar zijn adres. Als hij zegt dat rembours of afhalen niet mogelijk is dan NIET doen.
 
Er bestaat nu ook een rider met de kaarten van West Europa. Dit is wel hetzelfde toestel als de gewone rider.
Ik heb toch ook mijn bedenkingen. Ik zou het niet doen.

Waar woont de verkoper? Kan je hem niet gaan afhalen?
 
Volgens mij heeft TS het niet over de 300, maar over de Rider voor EUR 300,00 O-)

FF een kleine tip: als iets te mooi om waar te zijn klinkt, dan IS 't dat ook!

Niet doen dus, hoe jammer dat ook klinkt!
 
Rembours heeft geen enkele meerwaarde. Alleen persoonlijk ophalen geeft de kleinste kans om opgelicht te worden.
 
Er bestaat nu ook een rider met de kaarten van West Europa. Dit is wel hetzelfde toestel als de gewone rider.
Ik heb toch ook mijn bedenkingen. Ik zou het niet doen.

Waar woont de verkoper? Kan je hem niet gaan afhalen?

ik had hem dat gevraagd in mijn email, en ik wacht nog op een antwoord!
we zullen snel zien of hij een oplichter is of niet!
maar ik heb hier een slecht voorgevoel bij... in de eerste email zei hij:


""Beste,

Bent u geinteresseerd in 1 x Tom Tom Go Rider voor 300 Euro.

De Tom Tom Go Rider zijn nieuw in doos met alle toebehoren.
Met Factuur & 2 jaar Fabrieksgarantie.

Ik kan de Tom Tom Go Rider in 1 dag opsturen met DHL Midday Express. Wij nemen de verzendkosten voor onze rekening.

Indien u geinteresseerd bent dan stuur ik u mijn bankgegevens?

Wat is uw adres?

Heeft u mischien een gsm nummer?

Ik hoop op een spoedig reactie.

Met vriendelijke groet, Karel Bommel

** NED ROUTE **""



-------------------------------------------------------------

Hier klinkt hij een beetje gretig...het klinkt zo dwingend om direct te vragen of hij zijn bankrknr moet geven en om mijn adres te vragen alhoewel ik gewoon vroeg in men eerste mailtje of ie ze ook per stuk verkoopt!

Op de eerste email antwoordde hij binnen het uur en nu ben ik toch al een tijdje aan het wachten op een antwoord...

maja we zullen afwachten...
 
Absoluut niet doen deze kerel moet je aangeven bij de politie

dan komt ie in het programma opgelicht

p.s als je goedkoop wil navigeren : neem een gsm abootje bij T mobile
neem als telefoon de MDA vario.
koop daarbij de GPS ontvanger en je bent klaar
de tomtom 5.21 software die ik heb kost me niks {internet} wat is dat internet toch mooi.

even installeren op een mini sd kaartje en het verhaal werkt als een speer.

tevens een autolader erbij kopen en een zwanehalsje met zuignap voor de bevestiging
en je bent voor nog geen 100 euries klaar


de mooiste routes kun je ook downloaden van internet en in je telefoon zetten
 
Bent u geinteresseerd in 1 x Tom Tom Go Rider voor 300 Euro.

Wat is het nu?
Een TomTom GO of een TomTom Rider?
Een TomTom Go Rider bestaat namelijk niet......

Een Go en Rider zijn namelijk 2 compleet verschillende apparaten, de GO serie is pur voor de auto en de Rider voor de motor.

Voor de anderen die hier reageren met bij bla bla kost merk XXX maar YYYY
Dat zijn gewone navigatie apparaten en niet geschikt voor op de motor, deze zijn niet water en tril bestendig. Dat houd dus in dat ie binnen de korste keren defect is.

Navigatie voor op de motor is dus wel water en tril bestendig, daarom zijn ze ook zo duur. (er zijn nog wel meer verschillen maar dat is voornamelijk software matig)
 
Laatst bewerkt:
Wat is het nu?
Een TomTom GO of een TomTom Rider?
Een TomTom Go Rider bestaat namelijk niet......

Een Go en Rider zijn namelijk 2 compleet verschillende apparaten, de GO serie is pur voor de auto en de Rider voor de motor.


Volgens mij past een TomTom Go Rider prima op m'n Honda GSF Marauder :+
 
Navigatie voor op de motor is dus wel water en tril bestendig, daarom zijn ze ook zo duur. (er zijn nog wel meer verschillen maar dat is voornamelijk software matig)
En de knoppen op het touch screen zijn groter en werken ook met een handschoen aan... Niet onbelangrijk op de motor
;)
 
zeker als de verkoper zegt dat hij de portokosten vergoedt dan zeg ik: dat doen alle oplichters.
Zeg maar dat je hem wilt afhalen en vraag naar zijn adres. Als hij zegt dat rembours of afhalen niet mogelijk is dan NIET doen.



:^ smells fishy to me ;)


Omschrijving:
Attentie , er is een Nederlander die een tom tom go aanbied voor een prijs van 300 euro ,reageerd er niet op het is een oplichter ALS ER NOG MENSEN ZIJN DIE GESTORT HEBBEN EN NIETS ONTVANGEN HEBBEN GELIEVE MET MIJ CONTACT TE NEMEN OP carr.wulffaert@tiscali.be waarschijnlijk is hij ook actief onder andere advertentie's


:X van de site van 2e hands.be
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan