Tomtom Urban Rider: hulp gezocht bij uploaden route

The DanMan

MF veteraan
25 jun 2005
8.580
1.907
Rotterdam
Op de één of andere manier lukt het me niet om de zelf gemaakte route 1 op 1 in mijn Tomtom te laden.

Via Google Maps stippel ik een prachtige route uit, aanpassing hier, omleiding daar.
De link copieër ik naar Tyre, waarna ik hm direct doorzet naar de navigatie.
Maar blijkbaar gaat er iets mis, want de route lijkt er in de verste verte niet op.

Heb ik dan te weinig waypoints? (route van krap 180 km, stuk of 810 points)
En hoe maak ik een waypoint aan op Google Maps?
Moet ik er dan een 'Bestemming' van maken?

Wie heeft voor mij het 10 stappenplan waardoor zelfs ik een route in elkaar kan zetten?
 
Laatst bewerkt:
De route rechtstreeks in Tyre maken, opslaan en dan naar TT kopiëren.
sucses
 
Laatst bewerkt:
Toch nog een vraagje; kan het dan zijn dat ik maar 8 routepunten heb op een route van 160 km?

Ik heb gewoon een beginpunt en eindpunt aangemaakt, en in die route een paar wijzigingen aangebracht. Bij elke wijziging krijg je een routepunt.
(dus simpelgezegt heb ik de route 8x vermaakt)

Zal mijn Tomtom zich ten alle tijden aan de gemaakte route houden of zal die eigenwijs zijn en een kortere/snellere route berekenen? Als het goed is kan ik het herberekenen wel uitzetten..

Tevens; heeft de gekozen 'planning voorkeur' nog invloed op de zelfgemaakte route?
 
Je tomtom ziet waypoints als een begin en eindbestemming en maakt een route tussen die 2 waypoints aan de hand van de instellingen. Het beste is om kortste route te selecteren. Hij hoeft dus niet altijd precies de route te nemen die jij in tyre hebt staan. Hoe meer waypoints hoe groter de kans is dat de tomtom precies de route aanhoudt die jij gemaakt heb. 8 waypoint op een route van 160 km is best weinig, ik zou er gewoon nog een stuk of 10 bij zetten en nog eens proberen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan