too alweer onderuit ( nu wel met schade )

too

MF veteraan
12 sep 2004
3.290
402
hardinxveld-giessendam
ik ben weer terug maar wou eigenlijk nog helemaal niet. ik was pas halverwege mijn vakantie in de VS toen ik op mijn plaat ben gegaan. 300m offroad was te dus ver of ik nog te onervaren of de motor te zwaar. ik weet het niet. maar wat ik wel weet is dat de motor veel beter tegen vallen kan dan ik.

hier even de feiten;

prachtige rijdag gehad in de buurt van moab ( UT ).
einde van de dag zie je een leuke kamping alleen 300m van de verharde weg af,
je ziet een zand pad richting de kamping en slaat af
je rijd 298 meter word gelanceert door een steen en land op je zijkant op de kamping.
helaas mijn voet kwam onder de koffer anders had ik nu nog vakantie gehad.

resultaat;

drie middenvoetsbeenjes gebroken
een kromme valbeugel (daar is die voor)
een verbogen bagagerek (lossen we wel op met een hamer ofzo)
en een schakelaar van de remhendel die niet meer goed werkte (gerepareerd voor $45,= )
en een paar krassen op mijn handkap koffer e.d. (kan ik wel mee leven)

dus als ik beter ben moet ik maar terug om de rest van de reis af te maken. nog een geluk bij een ongeluk, de batterijen van de kamera van mijn neef waren leeg dus er zijn geen foto's of filmpjes van deze beschamende gebeurtenis. das veel beter voor mijn ego want ik ontken alles als mijn voet beter is.
 
Helaas kan je dit topic niet zelf verwijderen.... en de crew wil vast niet meehelpen ;)

Maar behoorlijk kl :( te-einde van je vakantie zeg...
 
nou ik zie het niet als eide vakantie meer als een zeer pijnlijke onderbreking want ik ga terug het is er te mooi om deze reis niet af te maken. dat zal warschijnlijk wel september worden want mijn neef kan waarschijnlijk niet eerder vakantie krijgen.
 
300m offroad was te dus ver of ik nog te onervaren of de motor te zwaar.

Wat voor motor was het?

Das natuurlijk behoorlijk k#t. Zeker als je er een verre vakantie voor moet afbreken, als het hier in de buurt gebeurt was, pech en over 12 maanden opnieuw, maar zomaar even opnieuw naar de VS doe je natuurlijk niet.

[Edit]

Was natuurlijk wer te laat met mijn antwoord. Even thee drinken tussendoor. |(
 
Wat voor motor was het?

Das natuurlijk behoorlijk k#t. Zeker als je er een verre vakantie voor moet afbreken, als het hier in de buurt gebeurt was, pech en over 12 maanden opnieuw, maar zomaar even opnieuw naar de VS doe je natuurlijk niet.

[Edit]

Was natuurlijk wer te laat met mijn antwoord. Even thee drinken tussendoor. |(
het is ooit begonnen als een BMW R1200GS. daarna de hele achterkant gestript en vervangen door een bagage drager van eva motors. daarna alle bagage er op (tent, laptop, gereedschap, kleren en foto uitrusting) en dan zit je bij mekaar al gou aan 300 kg plus berijder.

en terug ga ik wel ik heb het ticket al en heb de motor daar laten staan ik hoef alleen nog maar een datum op te geven aan de luchtvaart maatschappij en dan vlieg ik weer terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan