Too good to be true?

®win

MF veteraan
6 mei 2002
7.778
751
Republiek Hollands Midden
van Spitsnet.nl over de Motorbeurs
.... BMW, nog pijnlijk afwezig op de MotoRAI, geeft wel in Utrecht acte de présence. En hoe! De R1200GS is de opvolger van de nu al legendarische R1150 zware offroader (al sinds jaar en dag de bestverkochte motor in Duitsland) en is voor het eerste in Europa te zien. Het is niet zo maar een ietwat vergrote versie van de oude GS, maar een compleet nieuwe machine: aanzienlijk lichter, minder trillingen in het vermaarde boxerblok en een Japans fijn schakelende zesbak.....

Hoogstwaarschijnlijk slechts een truc om publiek te trekken, daar de introductie van nieuwe modellen bij BMW altijd zeer integer gebeurt. Hooguit zal enkele dagen voorafgaand aan de officiële publieksintroductie op 13 maart een aantal GS'en naar dealers gaan om die in staat te stellen de motoren op kenteken te zetten. Deze kunnen dan op de dag van introductie afgeleverd worden.

Maar toch....

... het zet je wel te denken. Toch maar gaan kijken?
 
Sjesus, over direkt marketing gesproken, ik werd afgescheept met een folder met de mededeling dat er een erotische show is op de motorbeurs in Utrecht.

Maar jij gaat alleen als die vet mooie BMW er staat?
 
Sjesus, over direkt marketing gesproken, ik werd afgescheept met een folder met de mededeling dat er een erotische show is op de motorbeurs in Utrecht.

Maar jij gaat alleen als die vet mooie BMW er staat?
Klinkt misschien erg saai, maar door mijn werk heb ik erg weinig tijd voor andere zaken (lees: gezin). Daarom zou de Motorbeurs an sich aan mij voorbijgaan. Echter, als inderdaad die GS op de beurs staat, dan liggen de zaken weer ff anders. DIE wil ik dus echt graag zien en dan ben ik ertoe geneigd wat spaarzame tijd in te leveren.

@ Acid: probeer eens <alt gr> r
 
Nou ik wacht wel tot die beauty bij de dealer staat, mij wat te druk op de motorbeurs, en daarbij gaat mijn geld binnenkort naar Notter of B.Duursma voor een intercom systeem. En dan wil ik niet in de verleiding staan om impuls aankopen te doen :P



Aan de andere kant.... verleiding is wel groot ja.
 
Terug
Bovenaan Onderaan