Toon je pekelfiets

ik snap eigenlijk niet dat je van die heel oude fietsen met beroerde grip, wegligging, remmen gaat rijden met rotweer. Is dat niet een beetje dom :?

als je nu een gs500 koopt als pekelbrik is het nog goed, die heeft goede remmen en grip
 
Wat heb je aan goede remmen als je geen grip hebt? :+

Gewoon goed anticiperen en natuurlijk niet gaan racen met dit weer.

Reed een weekje geleden tegen 6en(donker) in de stromende regen door een dorpje en in de bocht voelde ik beide wielen weg glijden, ben niet onderuit gegaan maar dat was misschien wel schrikken.

Bleek dat ze net van het land waren gekomen met boel landbouw werktuigen waardoor in combinatie met de regen er een sloot modder over het hele wegdek lag. (tja, dat zag ik dus helemaal niet.)

Denk dat je nog zon moderne motorfiets kunt rijden, glijden doe je toch wel.

Ik bedoel, waren de mensen 20 jaar geleden dommer? |(
 
Laatst bewerkt:
Toon je pekelfiets
Aangezien ik hemelsbreed 2 km van mijn werk af woon, is dit mijn pekelfiets:
full
 
De mijne is een Kawasaki GT550 uit 1983. Gekocht voor 750 euro. Aantrekkelijk aan deze fiets is o.a. de cardan.

heb er ook zo ééntje gehad, één maand welgeteld, daarna stond ie terug te koop maar die deadline heeft ie jammer genoeg niet gehaald, de motor netjes in een garage geplaatst (jammer dat de poort dicht was en dat ik al van de motor lag op dat moment)

vond t géén leuke fiets om mee te rijden (valpartij was ongeluk, is niet dat ik het ding met opzet een garage ingepleurd heb)
 
Terug
Bovenaan Onderaan