top 10 voorspelling 2005

1 feb 2004
163
0
ik denk dat de top 10 in 2005 er zo uit gaat zien.

rossi :}
biaggi
tamada
gibernau
bayliss
barros
capi
edwards
melandri
nakano
 
Als we er dan toch een slap topic van gaan maaken })
Dan denk ik dat wayne rainey met twee vingers in z,n
neus gaat winnen :+ :P
 
Over Wayne gesproken, moet ik ineens denken aan heel lang geleden. Toen was ik op het eiland Man voor de TT races en zat in een kroeg een biertje te drinken, toen de man naast mij tegen mij zei:
Look, it's rainy outside!
Dus ik als een speer naar buiten, en verwacht daar een man in een rolstoel te zien voorbijkomen.

















Blijkt het te regenen. :+
 
Voorlopig
1 Rossi
2 Biaggi
3 Hayden
4 Gibernau
5 Edwards
6 Tamada
7 Nakano
8 Bayliss
9 Barros
10 Xaus

Ma denk dat ik na de wintertesten nog ma een keer een voorspelling maak.
 
heeey een paar foto's

full



Denk alleen niet dat ze het gaan worden })
 
beetje oude foto.....

Volgens mijn bronnen komt Biaggi nu op de plaats van Barros :+

Maar goed.... m'n lijstje:
1.Rossi
2.Biaggi
3.Edwards
4.Gibernau
5.Bayliss
6.Capirossi
7.Checa
8.Barros
9.Xaus
10.Roberts
 
Komt van http://www.motogp-news.nl

1 tot 20 januari testverbod
22,23,24 januari Sepang Yamaha, HRC Honda, Ducati
11,12,13 februari Sepang oa HRC Honda
17,18,19 februari Phillip Island HRC Honda
18,19,20 maart Barcelona IRTA test
25,26,27 maart Jerez IRTA test
 
Ik heb over iedereen mijn verwachtingen maar even ingetypt:

Gauloises Yamaha
Rossi/Edwards
Rossi is voor mij toch weer de titelkandidaat. Een ieder die zichzelf een fan noemt van de motorwegrace kan alleen maar genieten van de manier waarop deze man zijn gave op de baan omzet in successen. Absoluut de nummero uno. Wordt nog wereldkampioen op een bakfiets als dat zou moeten.
Edwards. Ik had er toch iets meer van verwacht afgelopen jaar. Hopelijk kan de move van Honda naar Yamaha een impuls zijn om nou eens echt te laten zien wat ie kan. Volgens mij een coureur waarbij het “tussen de oortjes” ook goed moet zitten, anders wordt het niks.

Respol Honda
Biaggi/Hayden
Biaggi. Toen ie op Honda reed moest ie een Yamaha, toen ie een Yamaha had moest ie een Honda, en toen ie Honda had moest ie een andere Honda. Nou, die andere andere Honda heeft ie nu, direct van HRC zelf. Zal het nu dus echt moeten waarmaken. Natuurlijk is het een kei van een coureur, maar ik denk niet goed genoeg om Rossi van het kampioenschap af te houden. Dat is hem nog nooit gelukt en ik zie niet in waarom dat nu wel zou lukken.
Hayden zal nu toch echt moeten laten zien dat ie die plek in het beste team van het veld waard is. Is dus niet het wonderkind waar Honda en Yamaha twee jaar geleden om vochten.

Honda Pons
Bayliss/Barros
Wat zal Bayliss balen dat ie bij Ducati weg werd geschopt. NOT! Ik hoop op een paar leuke successen voor Troy op Honda.
Barros. MotoGp’s eigen fossiel. Neemt sinds mensenheugenis al deel aan de GP’s, maar is in al die jaren nog nooit een serieuze titelkandidaat geweest
en de laatste twee jaren vielen gewoon vies tegen. Heeft om de een of andere reden enorm veel krediet opgebouwd zodat ie het nog maar weer eens mag proberen. Zal het binnen het team moeten afleggen tegen Bayliss denk ik. Ook nog niet zo vaak vertoond: de kopman van Honda die terug wordt verwezen naar een klantenteam.

Honda Gresini
Gibernau/Melandri
Gibernau zal het wederom moeten afleggen tegen Rossi en nu Biaggi de beste spullen van Honda krijgt zit een tweede plaats er ook niet meer in denk ik.
Melandri is mij afgelopen jaar al met al niet tegen gevallen. Zal de opwaartse lijn dit jaar voort moeten zetten, maar is van de zeven Honda coureurs wel de minste.

JIR Honda
Tamada
Gevaarlijke outsider. Weet niet goed wat er van te verwachten. Iets te wisselvallig denk ik voor de top 3.

Ducati
Capirossi/Checa
Dat Capirossi een goed coureur is staat als een paal boven water maar echt een favoriet is het niet van mij, na kunstjes die hij andere coureurs heeft geflikt zoals Harada destijds in de 250. Ook zijn escapade in Motgi afgelopen vorig jaar was daar weer een goed voorbeeld van. Toch hoop ik wel op wat successen, zou leuk zijn als Duc hetzelfde niveau weet te halen als in 2003.
Over Checa wil ik niet eens woorden vuil maken.

Tech3
Xaus/Elias
Xaus heeft me weten te verassen vorig jaar. Het blijft een crasher, maar kan af en toe ook wat leuks laten zien.
Elias, heeft het wel in zich om een grote te worden. Ik gun hem het beste.

Suzuki
Roberts/Hopkins
Tja, Roberts……. Is het heilige vuur een paar jaar geleden al kwijt geraakt denk ik. Sneu om een wereldkampioen zo te zien stumperen.
Hopkins gaat z’n 4e jaar in als belofte voor de toekomst… Op zich heeft ie de wind natuurlijk niet echt mee bij Suzuki, anderzijds is het ook niet zo dat ie echt hoog boven z’n teammaat uitstijgt. We zullen zien hoe het dit jaar gaat.

Kawasaki
Hopelijk kan Nakano de lijn die hij vorig jaar heeft ingezet voortzetten.
Hoffman is naast Ellison de enige Europese deelnemer anders dan die uit Italie en Spanje. Ben bang dat ie niet veel verderkomt dan afgelopen jaar: meedoen.

D’Antin
Ik heb wel een zwak voor Rolfo. Intelligente vent die z’n talen spreekt en ,wars van allures. Maar ja, D’Antin, het blijft erg stil rond dat team…

WCM
Leuk om te zien wat de V6 zal brengen, moeilijk om te zeggen wat Ellison en Battaini er mee zullen laten zien.
 
Ik heb over iedereen mijn verwachtingen maar even ingetypt:
...
Suzuki
Roberts/Hopkins
Tja, Roberts……. Is het heilige vuur een paar jaar geleden al kwijt geraakt denk ik. Sneu om een wereldkampioen zo te zien stumperen.
...

Ik vind dat je Roberts niet moet afserveren. Hij is niet voor niets wereldkampioen geworden in 2000. Bovendien heb ik de indruk dat Roberts een stil mannetje is. Geen uitspraken zoals Biaggi vaak over de motor.... geen gezeik zal ik maar zeggen. En de Suzuki was afgelopen jaren bar en bar slecht.
Bovendien stond Roberts wel weer op Pole in Brazilië, dus als de motor goed is doet Roberts echt wel mee. Het heilige vuur zit er nog, maar heel diep denk ik ;)
( Niet geheel onlogische na 3 jaar van 'stumperen'. :9 )

Verder ben ik et wel eens met je verwachtingen 8-)
 
Dus de Honda gaat wat sneller en rijd beter, alsof Biaggi dat niet kan handelen. Hij is 6e met een pijnlijke voet. Ik kan niet wachtten tot het seioen weer begint!
 
Terug
Bovenaan Onderaan