top 10 voorspelling 2005

1: Rossi : zal een nieuwe beter ontwikkelde yamaha hebben, met meer power, dus er vliegen geen Honda's meer links en rechts langs hem op t rechte end, er zullen weer veel gevechten komen, maar zo extreem als vorig jaar denk ik niet. Vorig seizoen was er een waar Rossi voor het eerst weer is extreem moest vechten, en geen motor met overmacht had.

2: Gibernau : zal weer bij veel races verliezen en enkele winnen.

3: Biaggi : absoluut GEEN constante rijder, de ene race is ie 1e en rijdt als een gek, de andere start ie 8e en eindigd 12e, geen punt aan te knopen??

4: Edwards: Zal op de jammerhout wel een eerste plaats kunnen bemachtigen (als Rossi gevallen is ofzo :9 )
 
Laatst bewerkt:
Waarom zou edwards een eerste plaats kunnen bemachtigen terwijl hij vorig jaar gibernau niet kon volgen? Ik verwacht trouwens dat Rossi wel weer kampioen wordt, maar hoop op Gibernau.
 
Als Edwards z'n motor 100 procent is (wat ie wel moet zijn , anders bakt ie er idd vrij weinig van) kan die gibernau weldegelijk voorblijven (zie Donnington en Qatar)
 
1. Rossi
2. Capirossi
3. Biaggi
4. Hopkins
5. Gibernau
6. Bayliss
7. Nakano
8. Edwards
9. Tamada
10. Roberts

Hopelijk allemaal live te volgen op RTL5 ;)
 
een boel andere 'sporten' waar vrij weinig mensen op zitten te wachten. :r

Je kunt je afvragen of motorsport daar ook niet bij hoort want dat is ook een sport waar weinigen in Nederland echt op zitten te wachten hoor. Wat wij belangrijk vinden kan anderen niet echt interesseren, en andersom. Truth is in the eye of the beholder.
 
NOS? Is dit nederland 2??
Je weet wel, zondagavond 19:00, 3 kwartier voetbal B| dan 5 min. overige sporten :Z dan reclame, nieuws, reclame en weer 3 kwartier voetbal B| en 5 min. overig waarvan als het meezit de start, een inhaalactie en de finish van de MotoGP in welgeteld 20 sec. :r
 
Je weet wel, zondagavond 19:00, 3 kwartier voetbal B| dan 5 min. overige sporten :Z dan reclame, nieuws, reclame en weer 3 kwartier voetbal B| en 5 min. overig waarvan als het meezit de start, een inhaalactie en de finish van de MotoGP in welgeteld 20 sec. :r

en dan dat commentaar, een of ouwe lul.. :r :r :r :r

geef mij euriesport maar i.p.v. NOS
 
Eigenlijk de makkelijkste Top 10 voorspelling die je kan bedenken.

Rossi is de beste,word dus waarschijnlijk opnieuw kampioen.
Biaggi/Gibernau maken uit wie er 2de of 3de worden.
Daar achter word het dringen voor die Suptop-eer.

Maarre,ik hoop ergens dat het Biaggi word offe Edwards of nog liever Bayliss.









Rossi word het,hij word alleen maar sneller op die Yamaha.
 
1. Rossi
2. Gibernau
3. biaggi
4. Hopkins
5. Melandri
6. Hopkins
7. Hayden
8. Tamada
9. Capirossi
10.Bayliss
 
John en Anthony Hopkins???????????? *D *D
Wat een rare helm heeft die ené Hopkins op :?
anthony_hopkins.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan