TOP 3 500cc Brno

Nederlandse commentaar luister ik af en toe nog bij de herhalingen, maar tijdens de live uitzendingen dus echt wel Toby Moody en de rest van de gang. Die lui heersen zwaar, hierboven zegt iemand dat ze veel fouten maken met namen, maar dat is dus echt niet zo. Als er iets gebeurd, dan zien ze dat ook vaak binnen een seconde wat het nodige geschreeuw met zich meebrengt 8-)


Wat betreft de race:
Op zondag 26 augustus 2001 22:12 schreef Steffie het volgende:
Jurgen reed een supergoede eerste ronde. In de eerste bocht zat die naast Rossi. Toen werd die door 3 man ingehaald op dat rechte stuk en die remde die allemaal weer uit waardoor die weer voor Capirossi lag. Alleen in de laatste bocht van de eerste ronde maakte die een fout door volgens mij Abe proberen in te halen waardoor die een hoop momentum verloor. Toen werd die op start-finish door een stuk of 4 man ingehaald en daarna op dat rechte stuk nog een keer door 4 man. Als die iets meer geduld had gehad, dan had die misschien minder plaatsen verloren.

Ik begrijp er ook niets van dat iemand als Haslam of Haga wel een V4 fabrieksfiets heeft. Haga had al een reputatie in de SBK\'s dat die super veel valt door zijn \'do or die\' acties, die reputatie heeft die dit seizoen des te meer bevestigd, tevens heeft die zichzelf nog niet van voren laten zien. Ze zijn echt stom geweest bij Red Bull Yam door Laconi weg te sturen, die gast had tenminste stijl en was nog snel ook :(
Hopelijk wordt Haga daar weggeschopt aan het eind van het seizoen, laat hem maar mooi plaats maken voor bijvoorbeeld Jurgen.

En die Haslam heeft alleen maar zijn naam mee, want zijn teamgenoot op een V2 is zelfs nog sneller dan hij.

Race viel eigenlijk een beetje tegen als je het vergelijkt met de voorgaande 25 ;) . Als Biaggi nou niet was gevallen, dan was het een stuk mooier geweest. De ena laatste ronde was wel bruut toen Criville naar de 2e plaats ging en toen Capirossi, Abe en Criville naast elkaar zaten op dat rechte stuk.

In die post was ik Cardoso en Gibernau nog vergeten te noemen, die zijn ook absoluut geen V4 fabrieksfiets waardig.
 
Laatst bewerkt:
Heeft wel niets te maken met de 500 CC maar waar is Katja gebleven? Hoorde wel iets dat ze vanwege omstandigheden niet mee reed of niet meer in het team zat ofzo?
 
Heeft wel niets te maken met de 500 CC maar waar is Katja gebleven? Hoorde wel iets dat ze vanwege omstandigheden niet mee reed of niet meer in het team zat ofzo?
Ik las dat ze na haar thuisgrandprix (met behalen van punten) toch aan de deur is gezet door haar sponsor (darkdog).
 
Heeft wel niets te maken met de 500 CC maar waar is Katja gebleven? Hoorde wel iets dat ze vanwege omstandigheden niet mee reed of niet meer in het team zat ofzo?

Over 2 weken is ze terug,onder een andere racestal.
Wegens financiele problemen is ze weg bij darkdog, maar over 2 weken weer terug :9~
 
Katja rijdt vanaf volgende race voor Shell Advance Honda in de 250cc. Denk dat Dark Dog haar niet meer wil sponseren omdat die nou zo\'n jeugdopleidings programma hebben opgezet netzoals Telefonica in het zonnige zuiden heeft waar onder andere Elias uitvoort is gekomen.
 
Rossi rulez again :)

Niet dat ik het de anderen niet gun, maar Rossi gun ik het net ff meer.
 
Op Zondag 26 augustus 2001 23:13 schreef Steffie het volgende:
........hierboven zegt iemand dat ze veel fouten maken met namen, maar dat is dus echt niet zo. Als er iets gebeurd, dan zien ze dat ook vaak binnen een seconde wat het nodige geschreeuw met zich meebrengt 8-)
Inderdaad zegt \"iemand hierboven\" dat..........over de Nederlandse commentatoren!!!

Iemand hierboven.
 
Op Zondag 26 augustus 2001 21:23 schreef nitromax het volgende:Vertel me nou niet dat er ergens duidelijker commentaar wordt geleverd :r .

Ik dacht dat je hiermee de commentatoren van British Eurosport bedoelde, zo lees ik het in ieder geval wel omdat je zelf iets over hun quote.

En je hoef je niet gelijk offended te voelen omdat ik je niet heb gequote of je naam heb genoemd, sjeesh.
 
Terug
Bovenaan Onderaan