Top 3 GP500 Rio

Denk dat Biaggi door de spanning (staat maar 4 pts voor op nr3 in kampioenschap) weer onderuit gaat...
 
Biaggi is gewoon niks, zal wel WEER vallen :P Rossi wint natuurlijk weer :) .En jurgen zal denk rond de 10 e plek finishen.
 
startopstelling 500 cc

1 1\'51.431 11 Tohru UKAWA Honda
2 1\'51.462 65 Loris CAPIROSSI Honda
3 1\'51.767 1 Kenny ROBERTS Suzuki
4 1\'51.820 56 Shinya NAKANO Yamaha
5 1\'51.863 46 Valentino ROSSI Honda

10 Biaggi
11 Jurgen
 
Was echt weer super close (eerste 13 rijders binnen nog geen seconde). Echt jammer dat Jurgen zover is teruggezakt nadat die 12 minuten voor het eind van QP2 op pole stond *D

Ik denk dat Biaggi volgend jaar weer met nummer 3 gaat rijden, want Capirossi is echt ijzersterk bezig de laatste paar races van het seizoen. Lijkt me wel tof als die morgen een keer kan winnen vanuit een mooi gevecht in een grote kopgroep :9~
Zou een waardige seizoenafsluiting zijn nu de beste race van het jaar verplaatst is naar 3 weken terug.
 
Laatst bewerkt:
Haha, wat een vage finish. Rossi dacht samen met Biaggi dat die nog een rondje moest en Checa werd jammergenoeg een beetje gehinderd door West. Anders had die denk ik wel gewonnen.

Nu kan het lange wachten beginnen totdat we op 5 april de 4-takts gaan horen :)
 
Het was wel 1 van de beste MotoGP-weekends die ik gezien heb. Niet zozeer in de 500cc-klasse, maar wel in de 125- en 250cc-klasse.
Thumbs up voor Ui hoor! :)
(En Checa en Rossi natuurlijk.) ;)
 
Beste 500cc race van het jaar was Phillip Island. Betere races zul je zelden te zien krijgen.

250cc Was dit jaar niet echt veel aan, beste race was denk ik die van vandaag. En in de 125cc was Valencia echt de beste met Poggy die 1 bocht voor het einde 4e lag en als eerste over de finish komt :}
 
Ja het was jammer dat West Checa in de weg reed, want ik had hem de overwinning wel gegunt.
Poggiali werd volgens mij verdient wereldkampioen.
En de 250 was voor het eerst dit jaar erg goed! :}
Ben benieuwt wat 2002 ons brengt met de 4-takten en Jurgen op een Honda NSR500V4 :)
Balen trouwens dat Jurgen uitviel :(

De beste races van dit seizoen:
500cc Philip Island :9~
250cc Rio :9
125cc Valencia :}
 
De beste races van dit seizoen:
500cc Philip Island :9~
250cc Rio :9
125cc Valencia :}

Ah, een kenner :)

Maak het niet vaak mee dat iemand zich nog wat kan herinneren van MotoGP en tevens meer dan alleen de 500cc volgt :}

1 Ding is zeker en dat is dat als ik me van de winter verveel, dat ik dan de 500cc race van Phillip Island, Assen, Welkom of Suzuka weer op ga zetten :)
 
1 Ding is zeker en dat is dat als ik me van de winter verveel, dat ik dan de 500cc race van Phillip Island, Assen, Welkom of Suzuka weer op ga zetten :)

Tsja, ik denk dat ik dan de video van de herstart van de 500cc in Assen (2000) maar weer te voorschijn haal. \"Jurgen van den Goorbergh leads the dutch grand prix!!!!\" :} blijft leuk
De strijd tussen Max en Valentino in Suzuka was inderdaad ook de moeite waard! :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan