Top-3 irritante medeweggebruikers

Wie staan er op 1 in de irritatietop 3?

  • VW Golfpubers

    Stemmen: 48 38,1%
  • Andere motorrijders

    Stemmen: 1 0,8%
  • Linkshangers

    Stemmen: 16 12,7%
  • Leasebakken

    Stemmen: 2 1,6%
  • Knipperlichtlozen

    Stemmen: 26 20,6%
  • Bumperklevers

    Stemmen: 2 1,6%
  • Belgen

    Stemmen: 4 3,2%
  • Bejaarden

    Stemmen: 27 21,4%

  • Totaal aantal stemmers
    126
Ehh...

1. MF'ers die lopen te klagen over anderen
2. Motorrijders in het algemeen
3. De rest van rijdend Nederland

:+
 
Ik erger me alleen dood aan lui die niet opletten of lui die "lekker stoer" doen, ook al rijden ze in een Trabant.......
 
Vrouwen (meestal blond) in een Mercedes ML of BMW X

levensgevaarlijk, meestal aan het bellen of aan het schminken, heeft de grootste en sterkste bak gekocht omdat ze weten dat ze het nodig gaan hebben
 
Mijn top 3:

3) Bejaarden die zodra het sneller dan 50 gaat in paniek raken en de raarste
bewegingen met hun auto maken

2) Mede motorrijders die niet weten hoe ze hun motor moeten gebruiken.
Houd in: Nog langzamer optrekken als een auto. Links blijven hangen want ze
rijden al 120+. Op drukke B-wegen niet even naar rechts gaan om de motorrijder
die sneller is op dezelfde weghelft voorbij te laten gaan. enz enz enz

1) GTI-tje en BMW's die denken dat ze sneller kunnen optrekken dan een motor.
En als ze verliezen later op de snelweg 5 cm achter je gaan hangen.......
 
Op dit moment:
3)Mensen die links blijven hangen
2)Vrachtwagenchauffeurs die denken dat 1 kilometer snelheidsverschil genoeg is om in te halen. |( |(
1)Mensen die met 60 invoegen op de snelweg |( |(

Maar morgen kunnen het wel weer 3 anderen zijn
 
Met ster op 1 => Bestuurders onder invoed van drugs of drank

2 => bestuurders die denken dat een motor maar 50 cm van de weg nodig heeft en ook bereid zijn deze ruimte nog kleiner voor je te maken

3 => Alle verkeersdeelnemers die niet op de hoogte zijn van de geldende verkeersregels. en in het bijzonder die als je ze hierop attendeerd een grote bek geven.

pffffff.....dat lucht weer op
 
Met ster op 1 => Bestuurders onder invoed van drugs of drank

2 => bestuurders die denken dat een motor maar 50 cm van de weg nodig heeft en ook bereid zijn deze ruimte nog kleiner voor je te maken

3 => Alle verkeersdeelnemers die niet op de hoogte zijn van de geldende verkeersregels. en in het bijzonder die als je ze hierop attendeerd een grote bek geven.

pffffff.....dat lucht weer op
:^
 
4 puntjes bij uitzondering.

4 Van die lui in dat soort FAST en FURIOUS autos die denken dat ie ook nog eens kan rijden..

3 Golfjes GTI en kadett GSI met sjonnies en tering harde PL**** muziek dat ze niet eens je race uitlaat horen.

2 Slingerende bejaarden die 30 rijden in de bebouwde kom (met of zonder hoedje)

1 Auto mobilisten die niet uit hun doppen kijken en hun VOLVO240 (= tank) vlak voor je op een voorangs kruising toch maar de weg op rijden.

maar geen blondines in dikke auto's (vind het wel leuk om te zien)
mijn vriendin is ook blond en rijd ALFA 156 :9~
 
1) Mensen die (overdreven) langzaam rijden, veelal bejaarden. Zat vorige week nog bijna in de kofferbak van zo'n oudje omdat die ouwe met 40 km/u door een flauwe snelwegbocht (A7 > A32) ging waar je ook met gemak met 170 doorheen kan. Of rij je op een vrijwel lege weg waar je 100 mag, gaan ze 75/80 rijden. |(

2) Mensen die op de snelweg inhalen zonder in de spiegels te kijken. Kom je met een nette 150 aanrijden op de linkerbaan, en vlak voordat je een groepje wilt inhalen gaat er 1 zo'n randdebiel met 105 km/u ook maar even inhalen. Wat ik dan meestal doe is vol doorrijden en op het allerlaatste moment maar even vol remmen zodat je op 50 cm van hun achterbumper zit ofzo, dan schrikken ze wel even. Hopelijk leren ze ervan...

3) Mensen die voor agentje gaan lopen spelen. :r Zien ze dat jij een overtreding maakt (iets te hard rijdt bijvoorbeeld) en dan gaan ze voor eigen rechter spelen, voor je rijden en je proberen op te houden enzo door constant met hun remlichten te spelen. Zaterdag nog zo'n zak meegemaakt...

Verder erger ik me niet echt in het verkeer. :)
 
Ehh...

1. MF'ers die lopen te klagen over anderen

:+

Zou ik natuurlijk nooit doen, zo ben ik helemaal niet.

ps. Op nummer 4 heb ik trouwens sinds kort een zwarte Berlingo staan, die met hele gekke lampjes onder zijn bumper, rond Utrecht in de berm te bewonderen is en die daar foto's staat te maken van allemaal mooie, snelle auto's en motoren (gelukkig zag ik hem op tijd en doen mijn remmen het :) )
 
Op maandag 07 juli 2003 14:00 schreef WebwindoW het volgende:
...3 => Alle verkeersdeelnemers die niet op de hoogte zijn van de geldende verkeersregels. en in het bijzonder die als je ze hierop attendeerd een grote bek geven...
En daar valt dus ook de snelheid onder })
Al die vervelende motorrijders :+ , die rijden vaak asociaal hard!
 
Op de snelweg erger ik me niet dikwijls, in de stad stoor ik me regelmatig aan het arrogante gedrag van automobilisten. Het dubbelparkeren (meestal naast een lege parkeerplek vreemd genoeg), het niet rekening houden met andere mensen, geen voorrang verlenen en door rood rijden. Foei!
 
1. Bestuurders (van een willekeurig motorvoertuig) die er zelf van overtuigt zijn dat zij dit motorvoertuig zeer goed weten te besturen, dit ook laten blijken, maar er in werkelijkheid geen k%$#@# van kunnen.
2. Mensen die TE langzaam rijden op de verkeerde plek. (Een volslagen lege provinciale weg met 70 waar je 80 mag, de zeer aantrekkelijke middelste rijstrook op een 3-baans snelweg)
3. Tja, ik kom er niet onderuit: De gemiddelde VW Golf rijd(st)er overigens op de voet gevolgd door andere bestuurders van auto's van de duurdere Duitse merken (Mercedes, BMW, Audi). Kleine uitzondering hier voor Porsche-piloten overigens...
 
3 bejaarden....
2 mensen die het vertikken om ff in te houden voor vrachtwagens/bussen
1 mensen onder invloed van wat dan ook en bouwvakkers busjes en die pikken in lease auto's
 
1 Politie
2 Bejaardes
3 Mensen die links blijven hangen (doooooood!!)
 
Ok, nu serieus.

1. Mensen die tot ver onder de toegestane snelheid rijden en dan nog midden op de weg blijven rijden ook (lees: bejaarden).
2. Mensen die onnodig links blijven rijden.
3. Mensen die niet weten waar een knipperlicht voor dient (vooral op rotondes :( ).
 
Zo even een poll aangemaakt. Gelukkig erger ik me niet aan motorrijders die sneller zijn dan ik, dat zijn er namelijk veel te veel... :+
 
Hmmmm als ik dit zo lees wordt mijn irritatie-top-x wel weer aangevuld:

4. Knipperlichten en dan met name het weigeren die dingen te gebruiken. (Sta je netjes te wachten bij een voorrangsweg, remt de auto waar je voor wacht opeens af om af te slaan |( )
 
Ik heb zo mijn eigen theorieen.

3: mannen met baarden en allochtonen (komen naar links zonder je gezien te hebben)

2: mannen met snorren (komen naar links terwijl ze je gezien hebben en vinden dat jij maar moet remmen)

En met stip op 1: TAXICHAUFFEURS (en die heeft geen uitleg nodig)
 
Terug
Bovenaan Onderaan