Top-3 irritante medeweggebruikers

Wie staan er op 1 in de irritatietop 3?

  • VW Golfpubers

    Stemmen: 48 38,1%
  • Andere motorrijders

    Stemmen: 1 0,8%
  • Linkshangers

    Stemmen: 16 12,7%
  • Leasebakken

    Stemmen: 2 1,6%
  • Knipperlichtlozen

    Stemmen: 26 20,6%
  • Bumperklevers

    Stemmen: 2 1,6%
  • Belgen

    Stemmen: 4 3,2%
  • Bejaarden

    Stemmen: 27 21,4%

  • Totaal aantal stemmers
    126
3 maar? :+
Ach, alles wat mij irriteert staat er al lang......ik probeer voortdurend om me niet meer op te winden over de fouten en vooral asociaal weggedrag, lukt de ene keer beter dan de andere O-)
 
1) FIETSERS (dat schreeuwen is bedoeld), met name wielrenners in groepen
Het ellendige volk dat meent dat de hele straat en heel Limburg van hun is tijdens hun weekend uitje. Vijf fietsers breed onoverzichtelijke, bochtige bergjes op rijdt en vervolgens boos worden over opmerkingen over het voor hen zelf levensgevaarlijke gedrag... en de bijbehorende noodstops / riskante inhaal-akties.
En een echte wielrenner rijdt natuurlijk altijd op de straat, samen met zijn 30 vriendjes en liefst in het midden, want fietspaden zijn niet bedoeld voor echte wielrenners. :r :r :r :r Jezus wat haat ik dat asociale volk vanuit de grond van mijn hart (sorry)

2) zaterdagsrijders
De hele week gaan ze met de fiets of het openbaar vervoer naar hun werk en op zaterdag gaan ze inkopen doen... Niet wetende dat hun auto ook een derde versnelling heeft, laat staan een vierde/vijfde. Voorrangsregels zijn iets waar ze 40 jaar geleden ooit iets over gehoord hebben, maar waar ze zich verder niet aan storen.

3) toeristen die de tourende toerist uithangen
Vooral niet sneller dan 30 km/u tuffende over de Zuid-Limburgse weggetjes. Er goed voor zorgende zover links te rijden dat je er domweg niet meer tussen past. Vooral niets aantrekken van de rij auto's achter je van 10-20 stuks. En zoiets heb je dan vanaf je werk tot thuis voor je :(

Mindere ergernissen...
4) paarden en hun stront die in zoveel bochten ligt en dat worden er steeds meer
5) graafmachines die de reis naar huis van 20 km. met de volle maximumsnelheid van 25 km/u maken midden in de spits, tenzij ze bergop moeten, dan halen ze wellicht nog de supersnelheid van 10 km/u
6) dames met fruitschalen op hun hoofd (hebben mij al twee maal bijna van mijn mountain bikeje gereden en ik had toch echt voorrang op die rotonde)
 
1 mensen die je de weg blokkeren in files

2 mensen die eerst de knipperlichten aanzetten en dan pas kijken

3 vrachtwagenchauffeurs/bedrijfsbusjes over het algemeen (sorry voor diegene die wel goed rijden)

Hier kan ik eindeloos over doorpraten. (plotseling oversteken/je in de files afsnijden/ inhalen wat 15 minuten duurt/je er gewoon niet tussenlaten etc...........................................................................................................................................................................
 
mijn top 3 luid:
1. alle voetgangers, fietsers, loslopende dieren
2. alle auto's, vrachtauto's, bussen ed.
3. eigenlijk iedereen die je onderweg tegenkomt dus...
 
Mensen die na het tanken vergeten hun tankdop terug te zetten :( en de hele weg
onderkliederen met die gladde prut uit hun tank.

zo, en dat wou ik ff kwijt
 
Verreweg met stip op 1:

Brommobielen :r :r :r . Laatst weer 1 met 30 op een weg waar hij helemaal niet mocht komen (bord verboden voor brommers/fietsers). Vorige keer dat ik er 1 in het wild tegenkwam (ook op een 80 km-weg...bergop) kostte me dat 115 euro :(

Wegen zijn verboden voor brommobielen als er een bord staat: verboden voor fietsen, bromfietsen en tractoren! Als 't alleen verboden is voor fietsen en bromfietsen mogen ze er wel rijden.
 
2) Mensen die op de snelweg inhalen zonder in de spiegels te kijken. Kom je met een nette 150 aanrijden op de linkerbaan, en vlak voordat je een groepje wilt inhalen gaat er 1 zo'n randdebiel met 105 km/u ook maar even inhalen. Wat ik dan meestal doe is vol doorrijden en op het allerlaatste moment maar even vol remmen zodat je op 50 cm van hun achterbumper zit ofzo, dan schrikken ze wel even. Hopelijk leren ze ervan...



Link man :X

Op nummer 1

mensen die denken dat er verder niemand op de weg is. niet uitkijken dus en al helemaal niet als ze een zijstraat in/uit moeten :r
 
1-drankrijders
2-Mensen die vanalles doen in de auto behalve autorijden
3-Mensen die menen dat de snelweg ook een 30/50/60 km zone is :X
4-Mensen die elkaar geen meter ruimte gunnen bij o.a. het in/uitvoegen.
5-Mensen die bij een samenvoeging van wegen nog steeds menen honderden meters lang rechts te kunnen blijven inhalen
6-Mensen die onnodig remmen(lees o.a. die lamzak die vol op zijn rem gaat staan voor eendjes met alle gevolgen van dien)
7-Mensen die niet begrijpen dat filerijden mag
8-Mensen die nooit hadden mogen slagen voor hun rijbewijs
9-idioten op rotondes die geen richting aangeven,waardoor je elke keer voor j.l*l moet stoppen terwijl ze afslaan
10-Mensen die achteruit rijden op snelwegen :X
11-Mensen die op het laatste moment alsnog de afslag moeten hebben die ze net gepasseerd zijn
12-Mensen die alleen blind voor zich uit staren en nog nooit hun spiegel bekeken hebben


Ow shit mochten er maar 3 zijn.... :+
 
Top 3 heb ik niet, maar wat je van mij direct van de weg mag halen zijn
* autobussen
* Taxi's
* Politie
* Les auto's
* Vrachtwagens die inhalen
* auto's die 78km- rijden waar je 80 mag
* Klevers
* Bejaarden
* GTI'tjse ouder dan 3 jaar
* vieze tractors hooiwagens poepzwaaiers bollenkarren die hele boeren troep
* Fietsers zonder licht
* Fietsers die geen hand uitsteken
* Rails op de weg
* Witte strepen
* put deksels
* Zebra paden
* Rood stoplicht
* Flitspalen
* Files
* Werkzaamheden

Tja wanneer dit allemaal zou verdwijnen dan zouden we een mooie racebaan door nederland hebben.

02.10 WeL TrusTeN
 
Wegen zijn verboden voor brommobielen als er een bord staat: verboden voor fietsen, bromfietsen en tractoren! Als 't alleen verboden is voor fietsen en bromfietsen mogen ze er wel rijden.

Mwah...aan tractoren heb ik net zo'n hekel...en daar vallen heel wat meer doden door '(

Al het langzaam verkeer moet van de snelle doorgaande wegen af, en anders zeer duidelijk zichtbaar zijn door oranje zwaailicht ozd....
 
Niet alleen die gti rijders, al die jonge gasten die net een rijbewijs hebben moeten zich blijkbaar bewijzen, hier in de straat zelfs èèn met een SMART :Z

Mijn grootste frustratie, als ze in de gaten hebben dat je wilt gaan inhalen
gaan ze snel op het gas, met name als er een tegenligger aankomt, je zou die
hufters gelijk ..... :X

Denk persoonlijk dat we hier mee moeten leren leven, (anticiperen) en de
slimste moeten zijn.....hoe moeilijk het soms ook is ;)
 
mijn top 3 luid:
2. vrachtauto's

Geloof me als chauffeur en als biker, soms moet je wel met een vrachtwagen,
niemand wil zo'n ding voor zich en geven geen ruimte (drukken door), wat zou
jij doen in dergelijke situaties ?

Bestuurders van personen auto's zijn vaak grotere klojo's en eisen
99% de weg voor zich op, een bestuurder van een vrachtauto (ik) moet soms
verrichtingen doen (lees doordrukken) om verder te kunnen.

Bus chauffeurs zijn de grootste honden, ook voor de vrachtwagen chauffeur :X
Echter ze staan vaak in hun recht, eigenlijk jammer :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan