Top-5 ergenissen op de weg

1) Trage / onzekeren mensen achter het stuur
2) Bumperkleven
3) Mensen die niet in hun spiegels kijken als ze gaan inhalen.
4) Geen knipperlicht aangeven
5) Onnodig veel remmen in bochten
 
je kan het lekkerst rijden als het 3 uur snachts is...en geen hond op de weg...of een circuit...

Heb in het weekend meestal geen zin om te gaan slapen en de stad trekt me ook niet, dus dan is het best wel een idee om dan eens op de motor te springen. I\'ll keep it in mind! :)
 
Heb in het weekend meestal geen zin om te gaan slapen en de stad trekt me ook niet, dus dan is het best wel een idee om dan eens op de motor te springen. I\'ll keep it in mind! :)
Kunnen we wel eens doen, op een nacht het klaverblad van Heerenveen gaan rijden. Lekker rustig dan en geen politie (hoop ik). :9
 
Kunnen we wel eens doen, op een nacht het klaverblad van Heerenveen gaan rijden. Lekker rustig dan en geen politie (hoop ik). :9

Bij nader inzien helemaal geen verkeerd plan en wel een zo origineel idee *D

Gewoon een nachtje rijden! Motor-forum at night ;)
Moet dan wel ergens in een wat warmer seizoen plaatsvinden, maar het is idd dan stukken rustiger op de weg. En de politie is dan wel eens wat actief (laatst nog om 2 uur \'s nachts over een kale snelweg gereden en daar 2 politiewagens zien patrouilleren), maar ze zijn m.i. dan wel een stuk toleranter.

Echter, ik denk dat er maar in totaal 3 man zou komen opdagen, de rest wil toch :z :z :z . Ik zou i.i.g. aanwezig zijn!
 
Ik erger me eigenlijk alleen aan die pleurislijers die geen richting aangeven, de rest rij je zo voorbij..
 
1)Trage mensen op de linker rijbaan
2)Opaatjes en omaatjes opde weg
3)Mensen die twijfelen
4)Mensen die er niet tegen kunnen dat ik ze (hard) inhaal
5)Zie bovenstaande 4 punten
 
Terug
Bovenaan Onderaan