Top aanschaf Beginners naked bike

HHahaah. Ik ga stuk om je opmerking 😂

Das niet nodig hoor, zo grappig was het nou ook niet. Maar serieus ook, de eerste keer schrik je je kapot, overleef je het weet je het voor een volgende keer als het regent. Gewoon onthouden wat ze bij je rijles leren: De motor kan het wel, maar als je twijfelt of gekke dingen doet gaat het mis.
 
Eerste type Mt-09 vragen ze op het moment best veel geld voor, vanaf 6500 euro. Zou eerste type afraden ivm felle gasreactie en vering. Misschien kun je even toelichten wat je met de motor wil gaan doen? Woon werk, buitenland trips, rondje in de buurt, circuit, iemand achterop, etc
 
Hoi,

Uit eigen ervaring:

Kleinere 1 cilinder is leuk maar wel wat kort van adem op lange trajecten, ook vermoeiender na paar 100km.

Groot verschil tss 2 cilinders, de 650 van kawa is bv iets helemaal anders dan een ktm 790. Vind de kawa een beetje saai..de ktm is speels en uitdagend

De street triple is een leuk midden tussen een speelse snelle 2 cilinder en een 4 in lijn, zeker de 2de generatie met onderliggende uitlaat en radiale klauwen (de 'r' versie, zeker als ze quickshifter hebben), de 765 is vooraan super stabiel maar ook wat minder speels.
Met de 3 cilinder Yamaha heb ik nog nooit gereden, klinkt wel vet maar.. mijn god wat zijn die Naked Yamaha's lelijk!! ( Kwestie van smaak alhoewelO-))

Een 4cilinder, GSR, z750/800/.. rijden heel soepel , power genoeg...soms vind ik ze wat te..steriel qua motor blok.

Algemeen zie ik het als volgt:

Doe je veel km's (woon,werk/lange reizen, trips) dan is trilling vrij, rustiger mss meer van toepassing.

Doe je echt (minder) plezier km's (weekend, mooi weer, rondje in de buurt) dan is wat meer trilling, apart motor karakter wel leuk.

Doe je allebei pak dan een triple. Maar ga vooral rijden!

Grtz
 
Hoi,

Uit eigen ervaring:

Kleinere 1 cilinder is leuk maar wel wat kort van adem op lange trajecten, ook vermoeiender na paar 100km.

Groot verschil tss 2 cilinders, de 650 van kawa is bv iets helemaal anders dan een ktm 790. Vind de kawa een beetje saai..de ktm is speels en uitdagend

De street triple is een leuk midden tussen een speelse snelle 2 cilinder en een 4 in lijn, zeker de 2de generatie met onderliggende uitlaat en radiale klauwen (de 'r' versie, zeker als ze quickshifter hebben), de 765 is vooraan super stabiel maar ook wat minder speels.
Met de 3 cilinder Yamaha heb ik nog nooit gereden, klinkt wel vet maar.. mijn god wat zijn die Naked Yamaha's lelijk!! ( Kwestie van smaak alhoewel
O-))

Een 4cilinder, GSR, z750/800/.. rijden heel soepel , power genoeg...soms vind ik ze wat te..steriel qua motor blok.

Algemeen zie ik het als volgt:

Doe je veel km's (woon,werk/lange reizen, trips) dan is trilling vrij, rustiger mss meer van toepassing.

Doe je echt (minder) plezier km's (weekend, mooi weer, rondje in de buurt) dan is wat meer trilling, apart motor karakter wel leuk.

Doe je allebei pak dan een triple. Maar ga vooral rijden!

Grtz

Topic starter heeft een budget van 6500,- dan is een 675R tegenwoordig al lastig, die schrijven bijzonder weinig af blijkbaar.

Voor 6500,- een leuke MT-07 halen, kan je zelf veel aan aanpassen want er is een heleboel aftermarket te krijgen. en na een jaartje of 2 overstappen op een Street Triple R(S) ;)
 
Ik kwam deze op mp tegen.

Rijdt heerlijk en persoonlijk vond ik hem leuk verbouwd, geen belang bij.
Ik mocht hem er niet bij van de echtgenoot.:/

Suzuki SFV650 Gladius in nieuwstaat
€ 3.950,00
 
Volgens mij is de topic starter al een aantal weken niet op MF geweest, reageren op dit topic heeft dus niet zoveel zin......
 
Terug
Bovenaan Onderaan