top circuitracer te koop

peter46

Rookie
21 sep 2009
11
0
bent u op zoek naar een betrouwbare super snelle yamaha r1 dan is dit echt iets voor u.
het is een r1 uit 2008. ik rijd er zelf mee in het ONK Dutch Superbikes en sta daar op de 4de plaats in de tussenstand (dit wil zeggen dat de motor echt wel goed is) als garantie dat u een motor koopt met alles erop en eraan is hij na de laatste wedstrijd 4 oktober in Assen gelijk mee te nemen. je zult dan verzekert zijn van een super motor met het volgende erop:
-lichte wielen(dymag)
-gorilla zilla rem/schakelset
-YEC computer + quikshifter
-full acrapovic uitlaatsysteem
-3x racekuipset
-AIM telemetrie + digitaal display
-compleet WP afgeveerd (16 september nog een service beurt gehad)
-extra waterkoeler
-brembo waveschijven + rempomp
-speciale rem/schakelhendels
-snelgas
-veel reserve onderdelen
ook hebben we als optie nog een reserve blok.
dus wil je een betrouwbare maar supersnelle motor en zeker alles erop en eraan laat het weten. www.peterschalken.nl
 
ben ik de enige die het volgende in beeld krijgt als ie de linkjes van die site aanklikt ??

Gerapporteerde aanvalsite!

De website op www.peterschalken.nl is gerapporteerd als een aanvalsite en is geblokkeerd op basis van uw beveiligingsinstellingen.

Aanvalsites proberen programma’s te installeren die privéinformatie stelen, uw computer gebruiken om anderen aan te vallen, of uw systeem beschadigen.

Sommige aanvalsites verspreiden bewust gevaarlijke software, maar vele zijn gecompromitteerd zonder de kennis of toestemming van hun eigenaars.
 
ben ik de enige die het volgende in beeld krijgt als ie de linkjes van die site aanklikt ??

Ik krijg dit maar ook een irritante pop-up B|

full
 
de hoster is er al druk mee bezig maar als iemand fotos wil kan ik ze ook mailen hoor
gr
 
dat klopt maar wel een snelle :) ik heb er 1.42 op assen meegerden dus daar ligt het niet aan
 
Terug
Bovenaan Onderaan