Top kuip laten spuiten.

12 jun 2019
15
2
Leeuwarden
Beste mede motor rijders.

Sinds een paar weken ben ik in het bezit van een suzuki gsx-r 600 K1 deze heb ik gekocht met een superbike stuur. Nu wil ik de motor graag weer terug bouwen naar origineel.
Helaas heeft de vorige eigenaar in de kuip gezaagd wegens het aanpassen van de superbike stuur. Nu heb ik voor een leuk bedrag een andere topkuip kunnen bemachtigen alleen heeft deze helaas wat glij schade. Geen breuken zie foto. Wat zou dit gaan kosten om deze weer in nette staat te krijgen met zo weinig mogelijk kleurverschil ?
 

Bijlagen

  • IMG_0246[87].jpg
    IMG_0246[87].jpg
    308,3 KB · Weergaven: 7
  • IMG_0144[89].PNG
    IMG_0144[89].PNG
    174,2 KB · Weergaven: 8
Over hoeveel kleuren heb je het eigenlijk?

En hoeveel kleuren zijn er beschadigd?

Lijkt misschien een rare vraag maar als die topkuip 1 kleur heeft dan zal je misschien 125 euro kwijt zijn, maar als dat ding 2 of 3 kleuren heeft, en een paar stickers, en de krassen en scheuren lopen door alles heen moet je ineens meerdere kleuren spuiten én een sticker vervangen, en in dat geval zal het al gauw 200 of meer euro zijn.

Beetje te weinig info nu om er wat over te zeggen.
 
Over hoeveel kleuren heb je het eigenlijk?

En hoeveel kleuren zijn er beschadigd?

Lijkt misschien een rare vraag maar als die topkuip 1 kleur heeft dan zal je misschien 125 euro kwijt zijn, maar als dat ding 2 of 3 kleuren heeft, en een paar stickers, en de krassen en scheuren lopen door alles heen moet je ineens meerdere kleuren spuiten én een sticker vervangen, en in dat geval zal het al gauw 200 of meer euro zijn.

Beetje te weinig info nu om er wat over te zeggen.


 
Eigenlijk nog steeds slecht te zien zonder de spullen zelf in handen te hebben.

Als het alleen die donkerblauwe kleur en die scheur zou zijn denk ik dat je met een 150 euro rekening moet houden. Bij een hobbyist of profi spuiten die zelf wat bijbeunt dan, een bedrijf zal wel duurder zijn.
 
Gewoon monteren en rijden en in de tussentijd het www in de gaten houden of ergens een nette kuip in de juiste kleur opduikt. Al zal dat niet meevallen want oem onderdelen komen vaak te koop als een motor gedemonteerd wordt en reden voor sloop is vaak een crash met bijbehorende kuipschade ..
 
Terug
Bovenaan Onderaan