Top op de Baars

Hoekske

MF veteraan
7 feb 2003
7.943
0
Sint Willebrord
Het was voor ons (Lambiek en ik) de eerste keer op de Baars.
Leuk om wat jongens (en meisjes) van het forum te ontmoeten. De bochtjes waren aardig alleen wat druk en teveel vangrails. We zullen binnenkort een plattegrondje posten van een stuk hier in de buurt (Roosendaal Breda) met leuke op en afritten zonder vangrails. Kunnen we misschien een keertje hier afspreken.
Dit zal de meeste wel bevallen.
 
Ik ga van de week (donderdag ofzo) hier in de buurt (bij Roosendaal) eens een kijkje nemen naar nieuw industriegebied. Daar liggen enkel wegen (in rasterpatroon) en geen gebouwen. Kortom: lange wegen van goed asfalt (ZOAB, geloof ik), geen flitsers, geen verkeer en niemand die let op maximale snelheden :)

Klinkt goed? Na donderdag weet ik het pas zeker, dus als aankomend weekend mooi weer wordt en er zijn gegadigden...

(McDonalds is er ook nog in de buurt :) )
 
Ik ga van de week (donderdag ofzo) hier in de buurt (bij Roosendaal) eens een kijkje nemen naar nieuw industriegebied. Daar liggen enkel wegen (in rasterpatroon) en geen gebouwen. Kortom: lange wegen van goed asfalt (ZOAB, geloof ik), geen flitsers, geen verkeer en niemand die let op maximale snelheden :)

Klinkt goed? Na donderdag weet ik het pas zeker, dus als aankomend weekend mooi weer wordt en er zijn gegadigden...

(McDonalds is er ook nog in de buurt :) )
Kijk even goed of er niet teveel troep licht. Waar is dat ind. gebied? Als het wat is komen we ook wel even langs
 
Kijk even goed of er niet teveel troep licht. Waar is dat ind. gebied? Als het wat is komen we ook wel even langs

Het is momenteel een grote kale oppervlakte met enkel wegen. Het ligt langs het spoor (tussen R'daal en Etten-Leur). Ik kom er vaak met de trein langs en bedenk me elke keer dat ik dat terrein eens moet verder uitpluizen. Zo van 50m afstand zag het er goed uit, weinig troep enz.

Ik weet niet precies hoe je er moet komen, maar vanaf donderdag weet ik dat wel.
 
Het was voor ons (Lambiek en ik) de eerste keer op de Baars.
Leuk om wat jongens (en meisjes) van het forum te ontmoeten. De bochtjes waren aardig alleen wat druk en teveel vangrails. We zullen binnenkort een plattegrondje posten van een stuk hier in de buurt (Roosendaal Breda) met leuke op en afritten zonder vangrails. Kunnen we misschien een keertje hier afspreken.
Dit zal de meeste wel bevallen.
De bochten waren ook nog aardig nat in het begin. Ook mee opletten.. vangrails? Daar moet je helemaal niet komen... ;) ;) . Kleinigheidjes blijf je houden.. en ja, het was druk... ook met autoverkeer. Meestal, zomers, is het wat later op de middag goed te doen, heb je een beetje vrije bochtjes. En de zomeravonden door de week.
Bij Roosendaal heb je ook afslagen genoeg ja, een kennis van me daar uit de buurt rijdt daar altijd zijn rondjes, R1Phrankey, ook MF.. rood/witte 2000 R1 met undertray en Akra-uitlaat. Maar ik kom niet iedere keer naar Roosendaal voor een paar bochtjes als ik hier de Baars heb.. Maar voor een keer af en toe met een club MF'ers.. dan wel, graag zelfs!
 
Ben nog ff voorbij gereden rond 14.00 uur, stonden een stuk of 10 sport/supersport op een rijtje net voor de oprit richting Den Bosch. Lag nog een aardig zootje vuil daar in die bocht. Nog iemand last van gehad ?? :]
 
Eigenlijk is deze post dubbel, hij staat al in WIWTD... zie hier:
Zondag Baarzen??

Maarre, niemand in de bocht op z'n toekes gegaan nee, dus vuil is niet desasterus geweest. Wel 2 op het rechte onderuit gewheelied... :( .
 
Terug
Bovenaan Onderaan