Top service!

Ralfonso

Die hard MF'er
3 jan 2002
529
0
Gouda
Aloha allemaal,

Ik ben echt heel blij *D . Kwas vandaag bij Motor Mercuur om mijn helm op te halen. Helaas was die niet echt goed gerepareerd en de lak was ook beschadigd. De verkoper bij Motor Mercuur was er ook niet echt blij mee en belde gelijk weer de importeur. Ik d8 ’sooo, nu heb ik het echt verkl**t met m’n verhaaltje op internet dat gaat dus nooit meer goed komen!’ Maar die importeur van Shark schijnt toch echt een toffe peer te zijn. Ik kreeg gewoon een nieuwe helm, hij stuurde hem gelijk op zodat ik hem morgen nog kon ophalen :} :} :} :} :} . Helaas kon ik pas volgende week weer naar Den Haag, maar Motor Mercuur had nog een RS2 Argon in mijn maat staan en die mocht ik meenemen. Helemaal te gek :} :} :} :} :} . Top service, dat had ik echt niet verw8. En ik ben heel blij met m’n helm, is echt superlicht. Bedankt Shark, bedankt Motor Mercuur.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat Ronald van Dyna chains jou heeft geholpen.
heb hem bekend gemaakt met M-F en hij heeft mijn helm ook direct omgeruild ( zodra die weer op vooraad was in mijn maat )
 
Plak normaal nooit een sticker op m'n motor, maar een Sharksticker komt er zeker op. Is natuurlijk lullig van mij, zo'n verhaal terwijl nu alles goed is, nogmaals mijn excuses en kom maar met die Sharksticker, maar niet zo'n hele grote s.v.p.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook een Shark probleempje, aan de helm zijn al meerdere dingen hersteld geweest en het lijkt niet op te houden.
Binnenkort maar weer terug naar motorzaak... motorzaak waar Harley werkt :)

Helaas kreeg ik op verzoek geen nieuwe...dus gaat weer maanden duren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan