Top van een Zx6r

Subby

Die hard MF'er
29 sep 2004
280
0
Schijndel
Even een klein vraagje weet iemand wat de top is van een zx6r uit '95 met standaard tandwiel verhouding. De mijne komt met moeite maar tot 220 :r . Ik dacht dat ie toch iets harder moet kunnen.
 
Wooo 20pk winst :} ! Dat zal je wel duidelijk voel denk.


Bij wie heb je hem weggebracht. Ik heb het idee dat me soes ook niet de 112 krukas pk;s afgeeft die hij zou moeten geven. Mijn fiets komt uit japan misschien dat ze daar ook zulk soort geintjes hebben B|
 
Laatst bewerkt:
Zo vandaag motor opgehaald. En tering joh wat scheelt het!!! Vooral die krachtexplosie bij 10k rpm. En nergens meer een dipje echt top werk. *D .

Nu alleen nog even de topsnelheid uitproberen. Was vandaag niet echt te doen met die harde windstoten. Maar toch even naar de 180 getrokken en daar was ie binnen no-time. Dus ik denk dat ie nu ook wel een stuk zal harder rijden.

Volgende stap dus 2 tandjes groter achterwiel.

Ik zal de runs van dynojets hier ook nog wel even posten zodra ik ze digitaal beschikbaar heb.
 
Even een klein vraagje weet iemand wat de top is van een zx6r uit '95 met standaard tandwiel verhouding. De mijne komt met moeite maar tot 220 :r . Ik dacht dat ie toch iets harder moet kunnen.
Klopt inderdaad niet helemaal, vandeweek nog met gemak 230. Zit dan op 12.000 rpm (rood begint bij 14.000), en hij wil nog doortrekken.
Heb zelf ook een ZX6R uit '95

20 pk erbij... DAMN vet :P :P
 
Laatst bewerkt:
Even deze thread gelezen, mooit dat't opgelost is! 220/230 met een ZX6R is natuurlijk niet zo fijn, al rijd je natuurlijk nooit zo hard.. O-)

Ter referentie, een 15 jaar oude CB-1 met 50pk aan het achterwiel haalt ook nog +200km/h op een sigma, en ik heb maar 5pk winst ten opzichte van het origineel, wat denk je dat jij merkt met die 20pk? Da's gewoon w0000000000000t!!!!!!!!! :)
 
Zoals beloofd de dyno runs

eerst voor:

dynorunb1.jpg

dynorunb1.jpg


dan na:
dynofinal.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan