Top van jou 25 KW

Ik haalde op mijn ZX-6R de eerste keer dat ik het ging proberen 160km/u rechtop zittend (ik ben lang). Een paar keren daarna wou die maar niet harder dan 140km/u rechtop zittend :(
[me]Mrlten werdt er zo zat van dat de inlaatplaten er weer uit gingen B| [/me]
 
Beer, echt waar? Das klote man! Klopt dat wel in vergelijking met andere GSjes?
 
mijn gs ook zo'n 140/145.
Moet er wel bij zeggen dat de mijne is begrenst door kleinere carbs, dus niet op de meest gebruikelijke manier.
 
dat rijd een vol vermogen gs al met moeite :X

Schijnt dat er iets met het vacuüm systeem gedaan is.
Optrekken gaat niet zo heel snel, kan gewoon volgas zonder dat hij op z'n achterwiel gaat.
Maar vanaf de 180 moet je jezelf wel achter het ruitje verstoppen hoor. :+
 
Optrekken gaat niet zo heel snel, kan gewoon volgas zonder dat hij op z'n achterwiel gaat.

klinkt als een andere tandwielverhouding.
met kleiner achter of groter voor krijg je dit effect.
enne... ik met mn bandit krijg hem ook nauwelijks op het achterwiel op gas hoor :+


met leer zal je merken dat ie harder gaat.
als je geen leer hebt moet je het gewoon 's nachts in je blote reet proberen.
geeft wel een kick 8-)
 
vanmiddag op snelweg 160 gereden, daar zit ie echt heel vlot op !... misschien als ik echt met kin op de tank en een lang eind heb dat ie dan 170 haalt !...maar das dan ook echt et eind !

gaat om een gs500e :]
 
Nou, ik heb het vandaag eens serieus getest.
Even Duitsland in met mn zojuist aangeschaft zomer doorwaai jack :)

180 km/u op de teller, 175 op mn fietscomputertje. Zal wel rond de 170 zijn dus.

Dit op een Yamaha FZR600R uit '94.
Ik ben 1.95 m, textiel pak aan en dikke tanktas mee.
 
een kawa zx-6r 2004; 180 op teller (digitaal) nog niet ingereden, dus nog niet alles gegeven. de 200 moet die zeker wel halen!

groetjes hessel (die 25kw helemaal niet zo erg vind!)
 
Heb gisteren ritje gemaakt met vriend zijn CB500S, haalde vlot 180 km/u... :] daarna zwakte het wel af maar ik denk toch dat ie de 200 haalt. 25 kw op papier :Y
 
Ik begin me er steeds meer aan te irriteren dat mijn CB250 niet harder kan als 110, en 120 brug af. Ik kan niet eens een debiele caravan normaal inhalen, gaat echt met minimaal verschil, en dan komt Jan de BMW-rijder alweer even mijn kenteken van een meter afstand lezen. Ik ben blij als ik van die kut 25kW af ben, en dan eindelijk eens wat vermogen onder mn kont kan kopen. En dat hoeft niet eens zoveel meer te zijn, maar wel iets dat 150 kan ofzo. Pfffff
 
Ik begin me er steeds meer aan te irriteren dat mijn CB250 niet harder kan als 110, en 120 brug af. Ik kan niet eens een debiele caravan normaal inhalen, gaat echt met minimaal verschil, en dan komt Jan de BMW-rijder alweer even mijn kenteken van een meter afstand lezen. Ik ben blij als ik van die kut 25kW af ben, en dan eindelijk eens wat vermogen onder mn kont kan kopen. En dat hoeft niet eens zoveel meer te zijn, maar wel iets dat 150 kan ofzo. Pfffff

het spijt me zeer, maar dan had je geen cb250 moeten kopen.
ik lesde op een cb250, en na 14 lessen wist ik in ieder geval welke motor ik niet moest kopen. een cb250 dus.

een 250cc (1 cilinder?) gaat gewoon eenmaal niet zo hard. :)
ik zou em gewoon verkopen en met een beetje geld erbij een gs500e kopen. das wel een beetje DE 2 5kw motor. goedkoop, redelijk snel, en je kan hem eens laten vallen zonder de jackpot hoeven te betalen.
 
het spijt me zeer, maar dan had je geen cb250 moeten kopen.
ik lesde op een cb250, en na 14 lessen wist ik in ieder geval welke motor ik niet moest kopen. een cb250 dus.

een 250cc (1 cilinder?) gaat gewoon eenmaal niet zo hard. :)
ik zou em gewoon verkopen en met een beetje geld erbij een gs500e kopen. das wel een beetje DE 2 5kw motor. goedkoop, redelijk snel, en je kan hem eens laten vallen zonder de jackpot hoeven te betalen.

:^

de CB250 waar op gelest heb haalde de 110 alleen met wind mee en een aanloop van 10km :X


Heb gisteren ritje gemaakt met vriend zijn CB500S, haalde vlot 180 km/u... :] daarna zwakte het wel af maar ik denk toch dat ie de 200 haalt. 25 kw op papier :Y

die is alleen 25kw op kenteken zeker? :P
 
klinkt als een andere tandwielverhouding.
met kleiner achter of groter voor krijg je dit effect.
enne... ik met mn bandit krijg hem ook nauwelijks op het achterwiel op gas hoor :+met leer zal je merken dat ie harder gaat.
als je geen leer hebt moet je het gewoon 's nachts in je blote reet proberen.
geeft wel een kick 8-)

is geen verandere tandwielverhouding oid, die GS is gewoon niet begrensd. mijn onbegrensde GS haalt ook zulke snelheden.(op de vermogensbank 202km/h, en mijne was van de eerder geteste GSjes 1 van de snellere. dus dievan kristian is echt geen 25kw, dan haal je met geluk 170/175)
 
Het is een 2 cilinder, maar ik koop nu geen andere 25kW motor meer. In oktober mag ik onbegrenst rijden, en dan ga ik kijken voor een andere.
 
Terug
Bovenaan Onderaan