Top van jou 25 KW

Nou, vandaag eens zonder tanktas ed uurtje volgas gereden in Duitsland.

Vandaag 190 op de teller gehaald. Best netjes, of niet? 8-)
Owja, dit trouwens met de allergoedkoopste Benzin91, dus hoezo VPower tanken... :z
 
ik heb het vandaag ook niet kunnen laten om het eens uit te testen
haalde de 190 maar wat bulderd dat zeg :Y :Y :Y met die snelheid O-)
ga toch maar eens oordopjes kopen :) :)
 
met een officieel begrenste GS500 170.. maar 180 moet ook nog wel haalbaar zijn als ik plat op de tank ga.

Draag trouwens leer en rijd naked
 
140 door de wijkertunnel met mn NX-250, tunnel uit en weer lekker zwabberen...

je raakt er aan gewend he... harder zo door de tunnel wel kunnen maar dan gaan mn toertjes in het rood.... lijkt me niet handig om een tijdelijke 25 kw fiets te slopen...om maar harder te gaan

op de open snelweg reed ik eerst 125-130 maar nu ben ik er net vorige week achtergekomen dat ik nog wat vrije slag in mn gaskabel had, en dus ging mn gas nog niet helemaal open nu wel en nu zit ik veel sneller op mn topje van 130-135
 
mijne gaat volgens de dealer wel zown 180 klopt ook wel, heb hem 1x getest en ging ie 160 en had nog wel gas over... maar dat komt misschien wel een keertje
 
140 door de wijkertunnel met mn NX-250, tunnel uit en weer lekker zwabberen...

je raakt er aan gewend he... harder zo door de tunnel wel kunnen maar dan gaan mn toertjes in het rood.... lijkt me niet handig om een tijdelijke 25 kw fiets te slopen...om maar harder te gaan

Mwoh, klein stukje 9500rpm kunnen ze wel tegen hoor :+
Heeft mij iig een keer een top van 147 opgeleverd in rechte lijn, op een fietscomputertje.
 
Dus allemaal netjes aan de 25 kw en toch lekker snel,, zijn er vast paar bij die geen 25kw bike hebben ,, en wel op papier
 
hi ik heb hem nog niet
maar ben van plan om de aprilla rs 125 te kopen
die heeft een top van +/- 170 km/h
das voor mij voorlopig hard genoeg
groetjes mel :]
 
200 (net aan!)

Plat op de tank en GAAAAAAAAAAAAAAAS

(echt 25kw uitdraai van Safe aanwezig!)

snap 1 ding niet, hij is 25 kw op kenteken maar je hebt een uitdraai? die heb je maken om zeker te weten dat ie 25w is? of was die van de vorige eigenaar? gs'je halen volvermogen toch maar net de 200/205?

mijn 170 waren trouwens wel op de duitse autobahn die lichtelijk naar beneden afliep. :9 anders kom ik niet boven de 160, maar wel al vlotter als eerst.
 
mijn zx6je wil echt niet harder dan 180. dan moet ik wind mee hebben en plaaaat op de tank. rechtop haal ik rond de 170.
 
snap 1 ding niet, hij is 25 kw op kenteken maar je hebt een uitdraai? die heb je maken om zeker te weten dat ie 25w is? of was die van de vorige eigenaar? gs'je halen volvermogen toch maar net de 200/205?

mijn 170 waren trouwens wel op de duitse autobahn die lichtelijk naar beneden afliep. :9 anders kom ik niet boven de 160, maar wel al vlotter als eerst.


Uitdraai is gemaakt voor verkoop aan mij door de vorige eigenaar.....dus.....
(enne mijn vriend is getuigen je moet eruithalen wat erin zit even testen dus...)

Ik moet zeggen dat het niet lekker rijdt hoor...
1x gedaan...(ik weet niet of het allemaal wel goed is...hahah hij zat nog niet in het rode gebied)
 
Uitdraai is gemaakt voor verkoop aan mij door de vorige eigenaar.....dus.....
(enne mijn vriend is getuigen je moet eruithalen wat erin zit even testen dus...)

Ik moet zeggen dat het niet lekker rijdt hoor...
1x gedaan...(ik weet niet of het allemaal wel goed is...hahah hij zat nog niet in het rode gebied)

rode gebied hoort ie in 6 ook niet te halen met 25kw. bij mij is het feest bij de 8-9000 toeren op in de 6 en rood begint pas bij 14 :(
 
Laatst m'n blok gewisseld, 1x op de 180 gezeten op de teller, zit zekers wel meer in sinds ik pas in m'n 5 zat ...
 
Laatst m'n blok gewisseld, 1x op de 180 gezeten op de teller, zit zekers wel meer in sinds ik pas in m'n 5 zat ...

Aangezien de 6 de minste versnelling teweeg brengt heb je kans dat je in de 6 zelfs langzamer gaat rijden :z

Dat is bijna hetzelfde als mensen die met een 25kw fiets 170 rijden bij 7000 toeren (van de 14.000) en zeggen dat de motor nog over had _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan