Top100 niet meer beschikbaar voor iedereen

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.947
4.193
De Betuwe
De top100 hebben we na overleg gesloten voor 'openbaar gebruik'.
Het kan de kwaliteit van posts in ieder geval niet verhogen, en het is eigenlijk nutteloos.
 
Kun je dat nader toelichten? Zijn er mensen die zoveel mogelijk posten om maar in de top 100 terecht te komen?
 
Ik vond het wel leuk om te zien,hoe lang je al registreerd was op het M-F.
Hoefde ik het teminste niet uit te tellen.
Maar ik begrijp jullie keuze :)
 
Afschaffen van de Top 100 kan de kwaliteit van de postst alleen maar verhogen, check dit topic: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/7543

Prima keuze heren! :)
Nou, als zo'n topic ontstaat, heeft dat niks met de top 100 te maken, die zal me aan m'n reet roesten. Maar af en toe slap ouwehoeren, dat ik hier met de tranen in m'n ogen van het lachen zit, moet toch niet zo'n probleem zijn, in ieder geval 's nachts. Deze is dan ook nog op slot, dus de volgende dag om een uur of tien was ie al weggezakt.
 
Kan je niet meer zien op welke plaats je staat maar maakt ook niet uit. Sta toch niet hoog was ook nog onder een andere naam bezig. Hm eigenlijk zou ik ze bijmekaar op moeten tellen :P
 
Waarom zou je 2 namen moeten hebben ?
Toch niet om door te kunnen posten na een ban ?
Dat werkt ook niet, dus kan je het shaken met deze actie.
 
Waarom zou je 2 namen moeten hebben ?
Toch niet om door te kunnen posten na een ban ?
Dat werkt ook niet, dus kan je het shaken met deze actie.

Nee wou toen der tijd een andere naam maar je kon het niet veranderen. Enigste manier was om een nieuw account aan te maken dus vandaar.
 
ipv dingen uit het forum te halen is het misschien handiger om is te gaan concentreren op het stabiliteitsprobleem van het foruM?
 
Yep, vanmorgen rond een uurtje of 9 en rond 11 ook nog (heel kort, kan ook aan de verbinding hier hebben gelegen).
 
Terug
Bovenaan Onderaan