Revolution
MF veteraan
- 2 jun 2001
- 16.917
- 3
Welkom in dit topic 

Laatst bewerkt:
Gebeurt niet veel hier of wel?Op woensdag 27 maart 2002 22:26 schreef Revolution het volgende:
Schop omhoog.![]()
View Source, zoeken naar Revolution, stukje terug in de HTML, hey: topic 600.Op woensdag 27 maart 2002 22:30 schreef Revolution het volgende:
Goedzo banaan haha. Vertel hier gelijk ff hoe je het hebt gedaan.
Op GoT was dit een eitje geweest, maar hier is het wel lollig, kijken hoe inventief de users hier zijn.hehe, volgens mij onderschat rev z'n usertje![]()
View Source, zoeken naar Revolution, stukje terug in de HTML, hey: topic 600.
![]()
Hoe kan dat nou.Hmm, ik zag net toch echt een posting van pooh waarin hij Revolution een dumbo noemde... nu istie weg.. rararevo![]()
![]()
Hoe kan dat nou.![]()
Machtsmisbruik!! Ik ga lekker klikken tegen mijn voornaamgenoot. Ruud, dus.Hoe kan dat nou.![]()
Is idd vrij simpel maar ben benieuwd hoeveel het lukt, tot die tijd ff in dat andere topic lullen over al die geweldige pics hier.Zo....5 minuutjes zoeken in een onoverzichtelijke sourcecode en je bent er!
Is idd vrij simpel maar ben benieuwd hoeveel het lukt, tot die tijd ff in dat andere topic lullen over al die geweldige pics hier.![]()
Kewl, slim bedacht, die wist ik nog niet.Trouwens, andere manier om binnen te komen: aantal postings per pagina op 1 zetten, krijg je de dropdownbox waar je het paginanummer uit kunt kiezen!!![]()
Te laat, nu kan iedereen er bij... meer dan 20 postings, en da's de default setting!Is idd vrij simpel maar ben benieuwd hoeveel het lukt, tot die tijd ff in dat andere topic lullen over al die geweldige pics hier.![]()