Topic doet beetje raar

Geen probleem, maar wel soms gelijk probleem met andere topics, nog niet alles draait lekker sinds overgang nieuwe provider.
Paar keer proberen, en dan doet die het weer.
 
no problemo hiero

er zijn nog wel enkele puntjes die niet goed werken maar daar word aan gewerkt :}

ik hoop alleen dat Ruud in de toekomst niet nog een keer switched van provider .. ;)
 
Ik snap er echt geen f*ck van! Echt alleen bij dit topic krijg ook van vier van die fijne poing poing poing!!

vb: regel: 25 fout:')' wordt verwacht
In de andere staat object wordt verwacht.

Ik wil reageren ;( Nou mamaaaa.
 
maak ff je cookies enz. leeg

zoeken op cookies en alle shit verwijderen in die directory (alleen de optie in de internet explorer 5 is niet genoeg)

vervolgens internet cache ff leegmaken (dit kan wel via de explorer optie)

hopen dat het geheel nu beter is

volgens mij ligt het nu niet aan het forum
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het geprobeerd maarre niks. Echt alles doet het behalve dat topic. Vanaf gisteren al. Klik hem hem aan en an 4 keer poing.

Ik heb trouwens XP en explorer 6.0.

Nou moe :? Maarre thx nog meer ideeen?

TOF: Ik ben dubbel ingelogd!!! Maar één explorer open ook al opnieuw opgestart!??? :? :? :? :?

Wordt steeds vreemder dit!!!
 
Laatst bewerkt:
Heb ik ook een keer gehad!! Echt MEGAvaag gewoon!

Op een bepaalde topic knalde min hele IE er ineens uit! :(

Ben er nooit achter gekomen....zelfs in database zitten wroeten, maar kwam er niet achter.
 
Mijn probleem is actieve onderwerpen werken niet... '(

maar ik ben ook een knuppel kwa computers betreft dus zal vast iets niet gedaan hebben wat wel moest zodat die het weer goed doet..
wat houdt dat cookies enz in..
 
Je kunt in explorer naar menu extra daar naar opties. Daar kun je die cookies verwijderen.

Sommige websites slaan op uw computer informatie op in een klein tekstbestand. Een dergelijk bestand wordt een cookie genoemd.

Er zijn verschillende typen cookies en u kunt instellen dat sommige, geen of alle cookies op de computer mogen worden opgeslagen. Als u helemaal geen cookies toestaat, kunt u sommige websites mogelijk niet bekijken en bepaalde voorzieningen niet gebruiken (zoals lokale nieuws- en weerberichten of beurskoersen).
 
Ik had net wel problemen ik kon geen post meer kan aanmaken (alleen wijzigen + stemmen op polls)

ik kreeg elke keer een leeg wit scherm waarbij de "posten in" ook leeg was
tevens werd ik af en toe automatisch uitgelogd

rara hoe kan dit nu weer

nu dit hij het in een keer weer
 
Terug
Bovenaan Onderaan