Topic Eindhoven Deel XXXI

Status
Niet open voor verdere reacties.
man man is wel veel bijlezen zo.

dano gefeliciteerd.
j rider ook fijn dat je weer kan rijden.

Peppie bedankt voor de update van Martijntje.

ook ik kom elke dag lags het ziekenhuis in veldhoven. dus als hij daar ligt wil ik ook wel even langs. Maar inderdaag we kunnen het beter wat spreiden. ik wacht dus wel even af wanneer jullie allemaal gaan.
als er iemand weer wat meer weet over zijn toestand hoop ik dat ze ons op de hoogte stellen.
Weet iemand of hij zijn gsm aan heeft om een eens te smsen ( heb zelf nog nooit daar gelegen dus weet niet of ze tegenwoordig hun gsm aan mogen houden.)
 
heb hem net even een sms gestuurd , deze zal hij natuurlijk nog niet lezen .
heb op deze manier toch eventjes iets van me laten horen ,

zn familie zal hem wel lezen mss en anders martijn zelf over een tijdje !
 
Laatst bewerkt:
Eerste knee down is weer gemaakt. Motor voelt toch nog niet helemaal vertrouwd. Deze week maar eens een goeie testrit maken als het weer mee zit.
 
man man is wel veel bijlezen zo.

dano gefeliciteerd.
j rider ook fijn dat je weer kan rijden.

Peppie bedankt voor de update van Martijntje.

ook ik kom elke dag lags het ziekenhuis in veldhoven. dus als hij daar ligt wil ik ook wel even langs. Maar inderdaag we kunnen het beter wat spreiden. ik wacht dus wel even af wanneer jullie allemaal gaan.
als er iemand weer wat meer weet over zijn toestand hoop ik dat ze ons op de hoogte stellen.
Weet iemand of hij zijn gsm aan heeft om een eens te smsen ( heb zelf nog nooit daar gelegen dus weet niet of ze tegenwoordig hun gsm aan mogen houden.)


Gsm moet officieel uit op de IC i.v.m. storing aan apparatuur zeggen ze dan :P

Maar geen storing ooit kunnen ontdekken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan