Topic Eindhoven XXI: Lichtjesroute!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou de Harley moest dus nog in elkaar gezet worden en ze zijn nu pas in Arnhem :')

Ik ga nu ff naar FF, zie jullie daar wel eventjes! (Hans?)
 
heb je dan snel terug neles.....

hoe gaat het met het baanhoppen? Ik zit eraan te denken om een circuitfiets voor volgend jaar te kopen......
Vriend :W


Ik zit ook te kijken! Ik heb spiegelstress denk ik :') En moet zeggen dat ik er zo weinig aanvind :Z

Ik wil knallen }) Denk dat ik het straat rijden wel een beetje ga missen! Maargoed, wat dagen boeken op het Circuit, dan ben je er wel van af denk ik :]
 
Vriend :W


Ik zit ook te kijken! Ik heb spiegelstress denk ik :') En moet zeggen dat ik er zo weinig aanvind :Z

Ik wil knallen }) Denk dat ik het straat rijden wel een beetje ga missen! Maargoed, wat dagen boeken op het Circuit, dan ben je er wel van af denk ik :]


als je dan de r6 houd , kan je op het cirquit en op de straat :+
en die spiegel angst is over een maand ook wel weer over ;)
 
als je dan de r6 houd , kan je op het cirquit en op de straat :+
en die spiegel angst is over een maand ook wel weer over ;)
Zou je denken ja :? Ik denk er iets anders over! Als dit nog een keer voor komt. Ben ik dubbel de sjaak. En dan denk ik dat ik kan zwaaien naar me Pasje :W


Daar heb ik niet z'n zin in zeg maar...
En om deze prachtige fiets om te bouwen vind ik een beetje jammer ;) Ik zie het wel :Y
 
Laatst bewerkt:
Misschien kom ik ook nog met een maatje, is nog niet zeker though. Ik neem aan dat jullie 't over sanicole hebben trouwens?
 
:W Ik kom straks ook nog wel even langs gereden.

@Twinbrother: volgende week bij goed weer naar de SV/TL meeting.

Misschien kunnen we dan weer samen :] .Dacht dat Kohen ook meeging.


idd mee goei weertje...

had t ook nog int sv meeting topic gepost... 10 uur bw ofzoiets kwart over 10 aanrije...

coen ging idd ook mee :)
 
Sorry pim was al weg.

Ben even over FF gereden en BW bij BW wel 2 motorrijders gespot verder niet gestopt. Moest nodig tanken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan