Topic gesloten, waarom

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aniki

MF veteraan
1 okt 2002
4.962
1
Leiden
ik denk, maar ff leuk topic om te laten zien wat ik gekocht heb, helemaal trots etc

wordt ie bij de eerste de beste reply dichtgetimmerd met als reden: reacties op de beurs in dit topic

sorry hoor, maar dat is wel erg eenzijdig gedacht. er staat zelfs nog dat het NIET een reactie is op de beurs.
andere topic blijven open, mijne word natuurlijk gesloten |(

[me]Aniki die niet vrolijk is en ook gewoon zn nieuwe trots met de rest wil delen :( [/me]
 
Er zit wat in, maar het is een beetje een lastige.

Je kunt je voorstellen dat heel veel mensen nu iets op de beurs gaan kopen zodat je een wildgroei krijgt aan "kijk eens naar mijn helm/pak/demper/..."-topics. Op den duur kijkt niemand daar meer in. Persoonlijk denk ik dat je op dit moment juist meer aandacht krijgt door alles in het centrale Utrecht topic te plaatsen.
 
Is helemaal niks mis mee om te laten zien wat je gekocht hebt en terecht dat je er trots op bent, want het is een heel mooi pak.
Echter, er zijn de komende dagen een heleboel mensen die spullen kopen op de beurs en daarom is het imho wel zo overzichtelijk om dat soort dingen een beetje bijeen te houden in één topic. Anders worden we denk ik overspoeld met topics hierover de komende dagen en wordt er ws. vrijwel niet gereageerd op dat soort topics.

Het leek ons een goed idee om dat een beetje bij elkaar te houden. Vandaar dat deze en andere soortgelijke topics op slot zijn gegaan (kan natuurlijk altijd dat we er een over het hoofd zien). JoKing heeft een topic gestart speciaal om je gekochtte spullen in te showen: Wat heb jij gekocht op de beurs? Show het hier.
 
nou vooruit dan daar maar in, maar toch wond ik me lichtelijk op over het feit dat het zonder pardon wordt dichtgeknald '(

ik had verwacht dat er al meer topics waren omtrent het showen van nieuwe waar... dat viel me alles mee

nou ja, zal de hele boel dan daar maar heen verhuizen
 
nou vooruit dan daar maar in, maar toch wond ik me lichtelijk op over het feit dat het zonder pardon wordt dichtgeknald '(

Joh, echt waar? Twee mailtjes en een topic in 5 minuten, dat noem ik geen lichtelijk opwinden meer. ;)

Tis iig niet persoonlijk bedoeld.
 
2e mail was een edit van de eerste :P


(en had er nog zon werk van gemaakt, dat topic dan 8-) )
 
ja..

ben nog heupen aan het kweken alleen :(

en ja, mn nieuwe, zilvergrijze R1 (waar mn pak dan zo mooi bij staat) kon ik de zoldertrap niet opkrijgen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan