Topic gesloten? :?

habayusa

Die hard MF'er
15 sep 2002
450
0
middelburg
Waarom wordt mijn dreamweaver topic zomaar gesloten? Zijn de mensen hier op het forum niet in staat om antwoordt te geven? Dacht het wel, anders had ik hem hier niet geplaatst.

Dit is toch Off-topic? Volgens mij mag ik hier alles posten, maar misschien heb ik het niet helemaal begrepen.

Graag een reactie van Bananeman met wat uitleg, want dit snap ik niet
 
De hulp was idd al onderweg! :}

Snap dit niet zo goed... Hopelijk kan de bananenman uitleggen hoe het zit, we wachten af...
 
De hulp was idd al onderweg! :}

Snap dit niet zo goed... Hopelijk kan de bananenman uitleggen hoe het zit, we wachten af...
Computer-topics e.d. horen gewoon niet thuis op M-F, daar is het forum van Tweakers veel beter geschikt voor. http://gathering.tweakers.net dus, de link die ik al eerder aangaf.

En voordat er weer een discussie losbarst over wat wel en niet de bedoeling is in Off-Topic: computervragen graag tot een minimum beperken. We laten wel sommige topics open, maar jouw topic was een webdesign-vraag en daar krijg je veel meer antwoorden op op Gathering of Tweakers.

Zo beantwoord?
 
Leg eens uit; waarom zou niemand hier mijn vraag kunnen beantwoorden? Om zo een topic dicht te gooien, evenals een ander topic waar JIJ blijkbaar problemen mee hebt, omdat je er weinig van snapt, begrijp ik niet. Geef anderen de kans om wat te posten; fundamenteel en formeel technisch is er niets op mijn topic aan te merken.

Graag zou ik m`n topic weer geopend zien, zodat de mede forumleden mij kunnen helpen met mijn probleem.
 
Verhuizen naar een computer ipv motorforum lijkt mij ook het beste.

En volgens mij hoort deze dan weer in V&O

Doorzagen doen er al zoveel en waarom nu nog een keer ?
 
Ok dat wist ik dus niet -zit niet echt vaak in "offtopic"-

Ik zal mijn vraag wel ergens anders posten.
 
Leg eens uit; waarom zou niemand hier mijn vraag kunnen beantwoorden? Om zo een topic dicht te gooien, evenals een ander topic waar JIJ blijkbaar problemen mee hebt, omdat je er weinig van snapt, begrijp ik niet. Geef anderen de kans om wat te posten; fundamenteel en formeel technisch is er niets op mijn topic aan te merken.

Graag zou ik m`n topic weer geopend zien, zodat de mede forumleden mij kunnen helpen met mijn probleem.
Kijk ff hier voor (hopelijk ;) ) wat opheldering: Richtlijnen moderaten MF
 
Verhuizen naar een computer ipv motorforum lijkt mij ook het beste.

En volgens mij hoort deze dan weer in V&O

Doorzagen doen er al zoveel en waarom nu nog een keer ?

full
 
Computer-topics e.d. horen gewoon niet thuis op M-F, daar is het forum van Tweakers veel beter geschikt voor. http://gathering.tweakers.net dus, de link die ik al eerder aangaf.

En voordat er weer een discussie losbarst over wat wel en niet de bedoeling is in Off-Topic: computervragen graag tot een minimum beperken. We laten wel sommige topics open, maar jouw topic was een webdesign-vraag en daar krijg je veel meer antwoorden op op Gathering of Tweakers.

Zo beantwoord?
uiteraard weet ik dat maar dit is een al wat beter uitleg als toen je dit topic sloot..was me meer op de manier waarop. En inderdaad die computervragen kun je wellicht beter ergens anders op internet kwijt.

Nu zeg ik echt niks meer hierover. 8-) ;)
 
Leg eens uit; waarom zou niemand hier mijn vraag kunnen beantwoorden? Om zo een topic dicht te gooien, evenals een ander topic waar JIJ blijkbaar problemen mee hebt, omdat je er weinig van snapt, begrijp ik niet. Geef anderen de kans om wat te posten; fundamenteel en formeel technisch is er niets op mijn topic aan te merken.
Graag zou ik m`n topic weer geopend zien, zodat de mede forumleden mij kunnen helpen met mijn probleem.
Doe eens liev tegen Banaan :)
 
Niet zeiken.
Als een MOD vind dat het hier niet past dan is dat gewoon zo :)
En als een MOD dan niet je topic sluit heb je gewoon geluk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan