Topic openen m.b.t flitsinfo?

Elect

MF'er
26 apr 2010
50
24
Hallo Crew,

Even een vraag omdat ik het met de FAQ het niet helemaal duidelijk is.

Ik rij met de motor niet heel erg té enthausiast voor de Nederlandse wetgeving, maar als ik het doe wil ik niet voor verassingen komen te staan.
Nu heb je voor de auto applicaties op je gsm als Flitsmeister, maar dat vond ik op de motor niet echt praktisch. Ik wil alleen een melding op de weg waar ik rij (A58) op maandag tot vrijdag, dan heb ik 90% van m'n motorrijden 'gedekt' tegen flitsen van 10 of 20 km/h 'te vlot'.

Affijn, als IT'er zijn er oplossingen voor dit probleem. Het meest praktische leek me een e-mail. Hierdoor zie je op je smartphone of computer voordat je vertrekt of er een flitsmelding is.
Ik een simpele maar héndige site in elkaar gezet waarop je kunt aangegeven waar je rijdt en op welke dag (ma tot zo). De achterliggende flitspaal-inlees-software zorgt er dan voor dat je de e-mail in je inbox krijgt op basis van je instellingen.

Afgelopen weken getest en het werkt erg aardig. Ik heb meerdere keren een e-mail gehad dat ze er stonden. Het werkt dus voor mijn 'probleem'. Nu nog iets beter weer en ik kan het ook echt met de motor gebruiken :+
Nu is mijn vraag, vinden jullie het erg als ik hier de doelgroep een keertje aanspreek d.m.v. een topic? Feedback is gewenst en de site is een volledig non profit hobby project, wat ook zo zal blijven. Maar het is wel leuk als meer mensen er wat aan hebben, er zitten al heel wat uurtjes in.
 
Hoi Elect,

Na overleg besloten om het niet toe te laten. Het is een twijfelgeval geweest maar het heeft voornamelijk te maken met precedentwerking. Als we het voor jou toelaten dan zullen anderen daar weer aan refereren. Lastig besluit maar helaas...
 
Terug
Bovenaan Onderaan