Topic "overdragen"

k0en

MF veteraan
Donateur
18 jan 2004
3.207
3.478
Utrecht
Vraagje, kun je een topic "overdragen" aan iemand anders?
In Tourmotoren staat het Diversion topic, maar de topicstarter is niet meer actief.
Nu heb ik hem gecontacteerd en hij geeft aan het prima te vinden als ik het topic ga bij houden (o.a. alle links en foto's nalopen enz).
Of moeten we dan een nieuw deel openen?
 
Technisch is het mogelijk maar we zijn terughoudend om het door te voeren zonder goedkeuring van de originele topicstarter...
 
@Duderuud zie mijn app verkeer met Jaap

goedkeuring.JPG
 
Technisch is het mogelijk maar we zijn terughoudend om het door te voeren zonder goedkeuring van de originele topicstarter...

Toch apart! en zonder goedkeuring van mij!
Ik had een Nachttopic geopend.. deel 168 Good old fellows. (zoiets dan)
En zie dat dit deel zonder vraag en/of overleg wordt overgedragen aan een ander! Rob RD

Ik vind dat dit niet zomaar kan! Wat is er fout gegaan?

Groet, Wim
 
en zonder goedkeuring van mij!
Er staat terughoudend, niet dat het niet gebeurt.
Er zijn twee topics zonder medewerking van de topicstarter aan mij overgedragen, het FZR topic en het NT168.
Heb je dan zelf niet in de gaten dat je een topic start en het vervolgens voor dood achterlaat? een topic met een historie, een gewoonte en een vaste kern, die trouwens heel makkelijk uitgebreid of ingekrompen wordt, dat bepalen de mitglieden voor zichzelf. Als ik een Oude Vellen topic zou starten zou dat ook binnen de kortste keren overgedragen worden aan een van de vellen-kern. Daarentegen, als ik niet open met "Goedenacht, strijders en strijdsters" krijg ik opmerkingen, als @Sloopkogel zijn openingspost niet boven aan de pagina heeft krijgt hij opmerkingen, als hij dat wel heeft ook, trouwens. Het topic bruist van Autisme
De Startpost van het NT is een instituut, een vast format met een vast onderhoud, als dat niet gebeurt door de TS neemt een ander die taak op zich die die kleine verantwoordelijkheid wel kan dragen en daar tijd voor heeft... wat dus gebeurd is... Niet mauwen, Wim, gewoon bier drinken en onzin plaatsen... Het leven is te mooi om over zulke onbelangrijke futiliteiten te vallen...

Als er 2 weken een fiets van de buurman op voor mijn tuinpadje ligt pak ik die ook op en zet hem tegen de muur (die fiets, niet de Buurman, hoe sterk wil je een metafooor hebben), denk je dat die daar boos over wordt?
Doet me een beetje denken aan mensen die de blauwe enveloppen dichtlaten omdat ze dan niet hoeven te betalen :N Zo zit het niet inelkaar
Er is je meerdere keren gevraagd in het topic om de topicstart bij te werken, dat is niet gebeurd....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan