TOPIC VAN HET JAAR 2021 VERKIEZING

Joep

Uilskuiken !
22 jun 2008
13.186
8.016
Druten
Dames en heren,

We hadden op Motor-Forum al de traditie om tegen het einde van het jaar een modje/admin van het jaar verkiezing te houden en ik zie net dat ook voor dit jaar het topic alweer aangemaakt is *O*


In het verleden kwam er in het nieuwe jaar altijd een topic met wat nutteloze statistieken over het forum en het kan zijn dat ik eroverheen gekeken heb, maar de laatste jaren heb ik ze niet meer gezien.

Met dat in het achterhoofd leek het mij een leuk idee om een topic te maken waarin de forumgebruikers een zijn of haar favoriete topic kunnen aandragen.
Is er bijvoorbeeld een topic geweest dat voor jou heel leuk, grappig, indrukwekkend of omdat er een enorm gekke discussie liep dan kan je deze aandragen.

Het "stemmen" op de nominaties gaat als volgt en is eigenlijk heel simpel:
Als je een nominatie van een topic ziet waarvan jij denkt: dat topic mag van mij wel winnen kan je daar een "like" (=duimpje omhoog) op geven en de nominatie die de meeste likes krijgt is de winnaar.

De spelregels:
-Iedere gebruiker mag in dit topic reageren en maximaal 1 topic aandragen.
-Als je een topic wil aandragen is het van belang dat je in je reactie ook een link naar het topic in kwestie plaatst zodat de anderen kunnen zien om welk topic het gaat.
-Het zou fijn zijn als je een kleine toelichting wil geven over waarom dat topic juist voor jou hét topic van het jaar zou moeten zijn.

EN DE BELANGRIJKSTE:
-Het "stemmen" op de nominaties gaat als volgt en is eigenlijk heel simpel:
Als je een nominatie van een topic ziet waarvan jij denkt: dat topic mag van mij wel winnen kan je daar een "like" (=duimpje omhoog) op geven en de nominatie die de meeste likes krijgt is de winnaar.
Door het stemmen doormiddel van de likes is het natuurlijk mogelijk om op meerdere nominaties te stemmen maar dat is niet de bedoeling. kies er eentje uit en klik daar op like. Er is natuurlijk terug te kijken of iemand op meerdere nominaties een like gegeven heeft en als blijkt dat iemand bij meerdere nominaties een like heeft gegeven zal de like die als eerste gegeven is meetellen.
Degene die een nominatie aandraagt kan uiteraard zijn eigen reactie niet liken, daarom stemt hij/zij automatisch op de nominatie doordat hij/zij deze zelf gekozen heeft.

De nominatie die aan het einde van het jaar de meeste likes heeft ontvangen is degene die gewonnen heeft!

Ik weet niet of dit topic een succes zal worden maar mij leek het een leuk idee! :Y
 
En om af te trappen is dit mijn nominatie:


Waarom:
Toen ik dit topic ontdekte was het ongeval al bijna 4 weken geleden gebeurd en ik schrok me de tering!
Gelukkig had duderuud de OP bijgehouden waardoor er vrij snel duidelijk was dat hij op het moment dat ik het las hij inmiddels buiten levensgevaar was en bij kennis was.

Vanaf dat moment heb ik dat topic meteen helemaal bijgelezen tot op voor dat moment de laatste reactie en dat was een hele achtbaan:
Van de eerste geruchten dat het misschien MBM betrof die het ongeluk gehad heeft tot de harde werkelijkheid dat hij het daadwerkelijk was en dat het er allemaal niet goed uit zag.
Dan komen er allerlei updates van zowel duderuud als meangreengirl waarin op een gegeven moment verteld wordt dat hij langzaam bij kennis komt en dat meangreengirl zijn telefoon bij hem heeft achtergelaten maar dat hij daar waarschijnlijk voorlopig niet aan toe zal zijn en iets mee zou kunnen.

En dan ineens verschijnt er onder een reactie van iemand een like van MBM zelf en blijkt dat hij alweer probeert op motor-forum te komen en niet veel later verschijnt er dan ook een eerste reactie van MBM zelf!

De rest van het topic gaat eigenlijk zo verder met bijzondere dingen.
Om te beginnen van de ongelooflijke wilskracht en mentaliteit van MBM, maar ook zeker de mooie en lieve dingen die MBM en MGG zeggen van en tegen elkaar, het is echt heel mooi om te zien dat die twee zo ongelooflijk gek op elkaar zijn!

Het is dan ook dit topic wat voor mij erg bijzonder is: ten eerste omdat het maar weereens bevestigt hoe kwetsbaar we zijn in het uitoefenen van onze gezamenlijke hobby, maar ook hoe diezelfde hobby zo verbroedert!!
 


Dit is echt zo'n enorme drol van een topic: die moet ingelijst worden
 
En om af te trappen is dit mijn nominatie:


Waarom:
Toen ik dit topic ontdekte was het ongeval al bijna 4 weken geleden gebeurd en ik schrok me de tering!
Gelukkig had Duderuud de OP bijgehouden waardoor er vrij snel duidelijk was dat hij op het moment dat ik het las hij inmiddels buiten levensgevaar was en bij kennis was.

Vanaf dat moment heb ik dat topic meteen helemaal bijgelezen tot op voor dat moment de laatste reactie en dat was een hele achtbaan:
Van de eerste geruchten dat het misschien MBM betrof die het ongeluk gehad heeft tot de harde werkelijkheid dat hij het daadwerkelijk was en dat het er allemaal niet goed uit zag.
Dan komen er allerlei updates van zowel Duderuud als Meangreengirl waarin op een gegeven moment verteld wordt dat hij langzaam bij kennis komt en dat Meangreengirl zijn telefoon bij hem heeft achtergelaten maar dat hij daar waarschijnlijk voorlopig niet aan toe zal zijn en iets mee zou kunnen.

En dan ineens verschijnt er onder een reactie van iemand een like van MBM zelf en blijkt dat hij alweer probeert op motor-forum te komen en niet veel later verschijnt er dan ook een eerste reactie van MBM zelf!

De rest van het topic gaat eigenlijk zo verder met bijzondere dingen.
Om te beginnen van de ongelooflijke wilskracht en mentaliteit van MBM, maar ook zeker de mooie en lieve dingen die MBM en MGG zeggen van en tegen elkaar, het is echt heel mooi om te zien dat die twee zo ongelooflijk gek op elkaar zijn!

Het is dan ook dit topic wat voor mij erg bijzonder is: ten eerste omdat het maar weer eens bevestigt hoe kwetsbaar we zijn in het uitoefenen van onze gezamenlijke hobby, maar ook hoe diezelfde hobby zo verbroedert!!
:^ :^ :^
 
Terug
Bovenaan Onderaan