Topic verwijderd

Joostst

Sceptisch optimist - Motorpedist
31 mrt 2013
1.281
687
Nrd-Holland
Verwijderd omdat er teveel azijn over deze prachtmotor in nieuwstaat gegoten wordt door mensen zonder enige kennis of kunde.
Zo is hoe het internet tegenwoordig in elkaar zit helaas.
 
Laatst bewerkt:
De gemiddelde leeftijd van het Nederlandse motorpark is...... 22 jaar.
 
Laatst bewerkt:
Nou ja , als je natuurlijk technisch bent dan sta je niet de hele dag te poetsen aan die dingen.
 
Go On Popcorn GIF by swerk
 
Nou ja , als je natuurlijk technisch bent dan sta je niet de hele dag te poetsen aan die dingen.
Lezen blijkt niet je sterkste kant te zijn en dan ook nog achter je eigen aannames aan hollen, jammer, maar ik poets gewoon in mn vrije tijd, wel alleen voor dealers.
 
Verwijderd omdat er teveel azijn over deze prachtmotor in nieuwstaat gegoten wordt door mensen zonder enige kennis of kunde.
Zo is hoe het internet tegenwoordig in elkaar zit helaas.
Begrijpelijk. Ik snap ook werkelijk niet dat in vrijwel elk verkooptopic; vooral mensen die geen interesse hebben in hetgeen wat je aanbiedt, wel gaan lopen zeiken of je product af gaan kraken.
Heb je interesse of iets positiefs te melden reageer dan vooral. Kom je alleen maar om je negatieve mening te verkondigen en de boel af te zeiken, blijf dat lekker uit dat betreffende Topic. Enorm irritant gedrag.

Succes met de verkoop, hopelijk verkoop je 'm wel via een ander kanaal. :)
 
Begrijpelijk. Ik snap ook werkelijk niet dat in vrijwel elk verkooptopic; vooral mensen die geen interesse hebben in hetgeen wat je aanbiedt, wel gaan lopen zeiken of je product af gaan kraken.
Heb je interesse of iets positiefs te melden reageer dan vooral. Kom je alleen maar om je negatieve mening te verkondigen en de boel af te zeiken, blijf dat lekker uit dat betreffende Topic. Enorm irritant gedrag.

Succes met de verkoop, hopelijk verkoop je 'm wel via een ander kanaal. :)
Klopt wel, maar ook een forum heeft geschreven en ongeschreven regels. Ik heb de originele post niet gezien, maar ik vermoed het volgende:
  1. "Prachtmotor in nieuwstaat" terwijl het gewoon en nette motor is.
  2. Geen prijs erbij zetten.
  3. Waarschijnlijk een advertentie die niet meer is dan 1,5 foto en een link naar marktplaats.
  4. Het woord "uniek" laten vallen op een motor die niet uniek is.
  5. Kortaf reacties zoals "mot je op dat linkje klikken" (zie ook punt 2) en "De gemiddelde leeftijd van het Nederlandse motorpark is...... 22 jaar"
  6. Mensen aanvallen met reacties als: "Lezen blijkt niet je sterkste kant te zijn"
Ja, dat zijn dingen die op een gemiddelde MF'er werken als een rode lap op een stier. En dan zou @Joostst moeten weten. Volgens zijn profiel loopt hij hier al lang genoeg rond.
 
Waarom zeg je dit als je de originele post niet hebt gezien? Snap hier helemaal niks van.
Omdat ik meteen wat dingen zag aan de manier hoe mensen reageren. Ik zie waar het waarschijnlijk mis is gegaan dus denk, ik deel dat. In het ergste geval leert iemand er nog wat van.
 
Omdat ik meteen wat dingen zag aan de manier hoe mensen reageren. Ik zie waar het waarschijnlijk mis is gegaan dus denk, ik deel dat. In het ergste geval leert iemand er nog wat van.
Hopelijk leren ze meteen dat linkjes in de openingspost naar mp etc niet gewenst zijn.
 
Klopt wel, maar ook een forum heeft geschreven en ongeschreven regels. Ik heb de originele post niet gezien, maar ik vermoed het volgende:
  1. "Prachtmotor in nieuwstaat" terwijl het gewoon en nette motor is.
  2. Geen prijs erbij zetten.
  3. Waarschijnlijk een advertentie die niet meer is dan 1,5 foto en een link naar marktplaats.
  4. Het woord "uniek" laten vallen op een motor die niet uniek is.
  5. Kortaf reacties zoals "mot je op dat linkje klikken" (zie ook punt 2) en "De gemiddelde leeftijd van het Nederlandse motorpark is...... 22 jaar"
  6. Mensen aanvallen met reacties als: "Lezen blijkt niet je sterkste kant te zijn"
Ja, dat zijn dingen die op een gemiddelde MF'er werken als een rode lap op een stier. En dan zou @Joostst moeten weten. Volgens zijn profiel loopt hij hier al lang genoeg rond.
Mee eens maar er post hier iemand anders die hier nog langer rond hangt en een grotere schop onder z'n k*nt verdiend...

8<
Overigens vindt ik de classic uitstraling met dat felle rood ook zozo en staan white wall banden er ook niet bij .
Persoonlijk vind ik mijn toenmalige VT 1100 C2 meer een classic uitstraling hebben maar smaken verschillen .
 
Helemaal eens hoor, als je wat wilt verkopen moet je complete duidelijke advertentie hebben, inclusief foto's en prijs. Wanneer mensen dat niet doen is het uiteindelijk ook aan hun maar duurt de verkoop vaak wat langer. Alleen een link naar bijvoorbeeld Martkplaatst mag niet en staat ook in het forum-regelement.

Maar dan nog. Reageer alleen je interesse hebt. Wat kan jou het nou schelen als er geen prijs bij staat als je niet van plan bent een/de motor te kopen? Als je dan toch wat wil zeggen, stuur dan desnoods alleen een bericht naar de verkoper en geef aan dat hij de prijs vergeten is erbij te zetten. Dan blijft het verkooptopic in iedergeval schoon.

En qua de wat korte reacties, tsja dat kan iemands persoonlijkheid zijn of een inschatting van de verkoper dat hij/zij moet antwoorden aan iemand die toch geen interesse heeft maar alleen even een opmerking wil plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Maar dan nog. Reageer alleen je interesse hebt. Wat kan jou het nou schelen als er geen prijs bij staat als je niet van plan bent een/de motor te kopen? Als je dan toch wat wil zeggen, stuur dan desnoods alleen een bericht naar de verkoper en geef aan dat hij de prijs vergeten is erbij te zetten. Dan blijft het verkooptopic in iedergeval schoon.
Ik reageer wel eens juist om een advertentie verder aan te laten vullen. Meestal op een nette manier en wordt dan netjes voor bedankt.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan