topic verwijderen uit "Onderwerpen waar je hebt gereageerd"

Xtine

MF veteraan
19 apr 2012
9.284
84
Amsterdam
Als ik iets post in een topic, dan komt voortaan dat topic voorbij in "Onderwerpen waar je hebt gereageerd". Kan ik een topic uit die lijst halen? Een soort unfollow voor dat topic?
 
Ik heb me dat ook wel eens afgevraagd. Nu zit ik te wachten tot 't topic in kwestie zoveel posts heeft dat er een nieuw deel wordt aangemaakt. :P
 
Als ik iets post in een topic, dan komt voortaan dat topic voorbij in "Onderwerpen waar je hebt gereageerd". Kan ik een topic uit die lijst halen? Een soort unfollow voor dat topic?
Je bedoelt onder "mijn laatste reacties"?
Nee, daar kan je het niet uithalen.

Wat ik doe is, de topics die ik graag actief volg, die zet ik in "favorieten", maakt het veel overzichtelijker, klik ik gewoon op "favorieten" en heb je de voor jou interessantste topics in een oogopslag :t
 
Ik heb me dat ook wel eens afgevraagd. Nu zit ik te wachten tot 't topic in kwestie zoveel posts heeft dat er een nieuw deel wordt aangemaakt. :P
Gemakkelijk op te lossen, zie mijn bovenstaande bericht ;)

En geen nood, voor dit topoic zijn nog maar 2495 posts nodig ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gemakkelijk op te lossen, zie mijn bovenstaande bericht ;)

En geen nood, voor dit topoic zijn nog maar 2495 posts nodig ;)
:')

Ik markeer topics die ik echt wil volgen als favoriet maar klik ook regelmatig even op 'Mijn MF' om te kijken of er nog activiteit is in iets waarin ik recent gereageerd heb. En daar staat al een tijdje regelmatig een topic waarin ik 3 jaar geleden gereageerd heb, dat kreng raakt maar niet vol maar wordt net vaak genoeg iets in gezegd dat 'ie toch in beeld blijft. :P
 
... maar klik ook regelmatig even op 'Mijn MF' om ...
Maar dat heb je wel volledig zelf in de hand natuurlijk :P

Edit: ik gebruik daarvoor meestal "meer" in de menubalk, en dan "mijn laatste reacties".
Op "mijn MF" klik ik eigenlijk nooit, nu net even gedaan, dus daar staan "onderwerpen waar je hebt gereageerd" tussen.

Nee, ook daar kan je het niet uithalen :N
Vind ik persoonlijk geen probleem, ik werk vooral met "favorieten" :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb me dat ook wel eens afgevraagd. Nu zit ik te wachten tot 't topic in kwestie zoveel posts heeft dat er een nieuw deel wordt aangemaakt. :P

Ah, dus als ik genoeg posts doe in dat topic, totdat het bijna vol is, dan ben ik ervanaf. Ik zal dat proberen.
 
Maar ik zie nu dat het topic net met een nieuwe reeks is begonnen. Dan moet ik wel 2000 posts doen voordat het weg is.
 
Maar ik zie nu dat het topic net met een nieuwe reeks is begonnen. Dan moet ik wel 2000 posts doen voordat het weg is.


Dan betekend het dat jij ook in dit nieuwe deel gereageerd hebt ;)

Maar als je er zo aan stoort zou ik de oplossing van DKP adviseren
 
Terug
Bovenaan Onderaan