Topics negeren ipv gebruikers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het zal dan wel aan mij liggen, maar je MOET die topics toch niet lezen?
Ik gebruik voornamelijk de lijst ' onderwerpen met jouw berichten', waar ook topics in voorbij blijven komen waar ik ooit in gepost heb, maar allang geen interesse meer in heb. Nou, dan sla ik ze gewoon toch over??
 
Het zal dan wel aan mij liggen, maar je MOET die topics toch niet lezen?
Ik gebruik voornamelijk de lijst ' onderwerpen met jouw berichten', waar ook topics in voorbij blijven komen waar ik ooit in gepost heb, maar allang geen interesse meer in heb. Nou, dan sla ik ze gewoon toch over??
Als ik in het lijstje nieuwe berichten kijk vind ik alleen maar topics die ik niet wil zien, drukke Off-Topic topics.
Je MOET ze niet lezen maar je MOET wel de aandacht van het bestaan ervan geven
In jou gevan HOEF je geen topics te negeren.
 
hey....wacht.... ik heb de powers om ze daadwerkelijk te laten verdwijnen *D Ik ga zo maar s aan te werk O-)
Het is best een persoonlijk dingetje wat je van een topic vind. Helemaal slopen :? Juist MF waardeer ik zo om zijn consistentie
 
Ik heb wel in de gaten dat er twee groepen reaguurders zijn, één die het met me eens is en één die het niet (wil) begrijpen :+
Je vergeet een heel belangrijke derde groep: diegenen die het wel begrijpen, maar die het zelf niet als probleem ervaren en zich er dus niet over opwinden omdat - hoe de uitkomst van deze discussie ook is - er voor hen niets verandert. 🤔 ;)
 
Perfect. Kan het forum nu helemaal naar eigen interesses inrichten.
 

Kweenie wat jij zit te lachen, maar he's onto something.

Algemeen is al gemute, nu de rest nog :+
1643580042729.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan