Topics negeren?

Mens

MF veteraan
13 jan 2011
13.140
9.003
Is het mogelijk bepaalde topics te negeren, of zelf subfora uit te schakelen?

Gewoon niet lezen zou een optie kunnen zijn, maar datzelfde geldt voor " leden", waar wel een negeerknop voor bestaat. In de praktijk werkt dat zelf wegblijven ( voor mij i.i.g.) niet.

Ik denk dat het de sfeer ten goede zou komen, en leden kan behouden.
 
Is het mogelijk bepaalde topics te negeren, of zelf subfora uit te schakelen?

Gewoon niet lezen zou een optie kunnen zijn, maar datzelfde geldt voor " leden", waar wel een negeerknop voor bestaat. In de praktijk werkt dat zelf wegblijven ( voor mij i.i.g.) niet.

Ik denk dat het de sfeer ten goede zou komen, en leden kan behouden.
Dat kon in een vorige versie van dit forum wel. Ik zou dat ook graag weer terug willen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien toch beter om zelf uit die topics te blijven?

Dat lukt mij in ieder geval al niet.

Het zou voor mij persoonlijk geen gek idee zijn om een permanente ban aan te vragen voor het oftopic gedeelte. Mijn posts zijn vaak afhankelijk van hoe ik mij op dat moment voel. Daar zitten wel eens wat mindere dagen tussen. 😅

Maar ja, die stap heb ik nog niet durven te zetten. Er zijn namelijk ook topics die gewoon leuk zijn (en blijven).
 
  • Leuk
Waarderingen: Mens
Ik begrijp de wens, maar hoe dat de sfeer verbeterd??
Nou ja, in mijn geval zou het soms beter zijn om geen "negatieve shit" te lezen, omdat ik mij daar heel snel in mee kan laten slepen.

Tot enkele jaren geleden was ik forumlid bij een vuurwapen gerelateerd forum. Daar werd nagenoeg niets geaccepteerd wat oftopic was en politieke zaken waren al helemaal uit den boze.

Het was daar stukken "saaier" (lees: minder levendig) dan hier, maar wel weer een stuk leefbaarder. Meer respect voor elkaar.
 
 
Terug
Bovenaan Onderaan